Zou het dan nu eindelijk na 2 jaar?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hanna83, Dec 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hanna83

Hanna83 Actief lid

Dec 1, 2014
    314
    96
    28
    Ik durf het bijna niet te hopen... Na 2 jaar, 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en 1 IUI nu deze test. Donderdag 10 dpo had ik in het bloed een hcg van 5.2. Te laag volgens de ivf-verpleegkundige. Ik moest er maar van uit gaan dat deze ronde niet gelukt was.
    Maar ik ben toch door blijven testen en de streepjes lopen op. Wat denken jullie? Is dit positief (op nu dus 12 dpo?)?
    Ik vind het zo spannend!

Attached Files:

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja die is positief hoor!
    Netjes voor 12dpo :)
    Gefeliciteerd!

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Inderdaad positieve test, maar ik snap het verhaal van de ivf- verpleegkundige niet.
    Als het volgens haar te laag zit, betekent dit dan dat het al vroeg is mis gegaan en de hcg nog uit het lichaam moet?
    Maar dan zouden je testen niet oplopen...

Spannend! Succes de komende dagen !

4. MissCx

MissCx Actief lid

Zie ook echt duidelijk 2 streepjes !
    Gefeliciteerd ! :D

5. Hanna83

Hanna83 Actief lid

Dec 1, 2014
    314
    96
    28
    Wat leuk dat jullie m positief vinden!
    De verpleegkundige zei dat het hcg bij zwangeren op 10/11 dagen na de IUI normaliter hoger dan dit was. Maar ik mag maandag, als ik nog niet ongesteld ben, terugkomen om opnieuw op hcg te prikken.
    Dan moet het flink hoger zijn dan die 5 in ieder geval.

6. caadje1989

caadje1989 Actief lid

Oct 6, 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zie ook duidelijk 2 streepjes, alvast (voorzichtig) gefeliciteerd! Hoop van harte op n mooi verloop voor jullie!
    (Grappig trouwens...de foto ff gauw onderweg in de auto gemaakt? ;) haha! Of ook onderweg tussen de kerstafspraakjes door getest? ;) Benieuwd naar je afspraak van maandag! Hou je ons op de hoogte hier?

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Gefeliciteerd hoor:D;)

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Oh!! Positief!!
    Voorzichtig gefeliciteerd! ;)

9. Hanna83

Hanna83 Actief lid

Dec 1, 2014
    314
    96
    28
    Dank jullie meiden!
    Caadje: inderdaad, tussen bezoek ouders en schoonouders in de auto even een fotootje gemaakt van de test :D

Ik hou jullie op de hoogte!

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Duidelijk hoor! Voorzichtig gefeliciteerd :D

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik vind hem ook duidelijk...
    Ik veronderstel dat de vpk wil zeggen dat hcg onder 50 een twijfelachtige zwangerschap is... In 50% gaat het dan vroeg mis, maar ik zie dat jij al op dag 10 na iui een bloedtest hebt laten doen?
    Normaal doen ze dat toch pas 14 dagen later, dus zou toch nog kunnen oplopen en ik hoop het van harte voor je!

Hcg onder de 50 rond nod is twijfelachtig, omdat het dan nog niet hoog genoeg is. Het zou dan mogelijk zijn dat de zwangerschap niet doorzet. Hcg boven de 50 zou normaal een gezonde zwangerschap moeten zijn.
    Vriendin van me had 14 dagen na haar iui (en ook 14dpo een hcg van 27 en helaas is dat misgegaan).

Als je testen blijven oplopen, zou ik gewoon nogmaals een bloedonderzoek laten doen via de HA ofzo...

Je testen zien er in elk geval toch goed uit! Voorzichtig gefeliciteerd!

12. Hanna83

Hanna83 Actief lid

Dec 1, 2014
    314
    96
    28
    Ik ben er nog niet gerust op...
    Het streepje van vanochtend is ongeveer gelijk aan die van gisteren.
    Was wel niet zo geconcentreerde urine...
    Elk wc bezoek is nu zenuwslopend:(

Attached Files:

13. Hanna83

Hanna83 Actief lid

Dec 1, 2014
    314
    96
    28
    Dora: dank voor je reactie! Ik mag morgen weer bloed prikken in het ziekenhuis. Als het zoals het hoort per 48 uur verdubbelt zou het (donderdag 5, zaterdag 10) maandag 20 moeten zijn. Of zou het dus nog sneller moeten gaan?
    Op hoeveel hcg reageren de Kv2v5 testjes? Zou het bij zo'n streepje als ik heb al 20 zijn? Ahhhh zoveel onzekerheden!

14. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Heb je pregnyl of ovitrelle gehad ? Dan zou de test ook daardoor kunnen reageren

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Je test van vandaag lijkt mij net iets donkerder dan die van gisteren, maar ik durf het ook niet met zekerheid zeggen, misschien is het de lichtinval op je test... Maar ik hoop allesinds op het beste voor je!

Wat de verdubbeling van hcg betreft, die vind inderdaad om de 2-3 dagen plaats... Dus hij zou inderdaad minstens op 20 moeten staan morgen.

De testen van kruidvat geven aan om vanaf 25 te reageren, maar zoals je wel meer leest, reageren ze van een nog lager hcg niveau...ze zijn veel gevoeliger dan ze aangeven.
    Ik heb geen idee of geen ervaring met hoe donker/licht je test zou moeten zijn met het hcg niveau dat je nu hebt.
    Ik duim met je mee voor morgen!

16. Hanna83

Hanna83 Actief lid

Dec 1, 2014
    314
    96
    28
    Jezzebel: nee geen ovitrelle of pregnyl gespoten. Ik bleek zelf al een LH piek in gang te hebben gezet dus mocht de spuit achterwege laten.

Dora: lief van je :) Ik laat de uitslag hier morgen weten!

17. Hanna83

Hanna83 Actief lid

Dec 1, 2014
    314
    96
    28
    Misschien ben ik een middagtester :D

Attached Files:

18. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

Feb 8, 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Nou dat is wel een duidelijke hè. Die loopt zeker op! Zenuwslopend hè. Dat duurt vaak nog wel even hoor.

19. Samsie

Samsie Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    1,634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha dat denk ik ook! Gefeliciteerd! :D

20. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Wow die is echt een stuk duidelijker :D

Ik gebruikte de 2e urine van de dag (zonder voor die tijd gedronken te hebben) en die testjes waren ook echt duidelijker dan als ik 1e urine gebruikte.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben erg benieuwd naar je HCG waarde van morgen.

Share This Page