Vocht rondom het hele lichaam van het kindje, wie ervaring?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door roompje25, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne85

anne85 Niet meer actief

sterkte en ik duim mee voor een wonder!!

2. mystery175

13 nov 2009
    32
    0
    0
    Ik maak op dit moment ook het zelfde ongeveer mee..

Ik ben op dit moment 13 weken zwanger (morgen precies 13) en ik heb afgelopen donderdag mijn officiele 12 weken echo gehad.
    Omdat ik per ICSI behandeling zwanger ben geworden, heb ik eigenlijk al heel veel echo's en onderzoekjes gehad. Tot nu toe alles goed gegaan en niks negatiefs gehoord, totdat ik afgelopen donderdag mijn officiele 12 weken echo had dus..
    Beide armen en benen geteld, lengte was goed, hartje konden we mooi zien kloppen en horen, dus alles was prima in orde.. Ze keek nog ff door en toen kwam het nieuws: Mevrouw, ik zie helaas wel een afwijking.. Ik zie namelijk dat er veel vocht achter het hoofdje en iets boven de rug zit en dat is toch duidelijk een afwijking, u kunt straks doorlopen naar de gyneacoloog en die kan u meer vertellen..

Nou daar sta je dan, na jaren kinderwens en na maanden gespuit met hormonen, na zoveel wachten en verdriet hoor je dit..

Na gesprek met de gyneacoloog blijkt dat er waarschijnlijk iets mis is met de chromosomen? Wat er precies mis is krijgen we volgende week te horen, ik heb dinsdag een punctie staan en de uitslag krijgen we volgende week vrijdag...

3. mystery175

13 nov 2009
    32
    0
    0
    Roompje, ook dit zou onze 1e kindje worden..
    Ik wil je succes wensen met alles en hoop dat jullie ook voor ons duimen...

4. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jeetje Mystery; wat vreselijk om ook zo v.d. roze wolk te worden gegooid. Duim ook heel hard voor jullie dat het toch vals alarm is voor zover mogelijk!!!

5. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Roompje; ben je nog wat wijzer geworden na de uitslagen van donderdag? Ben erg benieuwd, heb niet eerder kunnen kijken omdat ik zelf in het ziekenhuis opgenomen was.....

Deel Deze Pagina