Heel veel sterkte, ga duimen voor jullie! Mocht je vragen hebben, ik ben drager van een chromosoom afwijkinging en we hebben een zwangerschap beeindigd ivm ongebalanceerde translocatie.
Naar hoor!! Hopelijk weet je over twee dagen meer ... Wat zegt je eigen instinct? Vaak klopt dit gevoel namelijk wel..je mag me altijd pb en als je wilt. Ik weet hoe je je voelt...
Lieve mensen, Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties. Voor ons is een wonder gebeurd. Alle uitslagen van alle testen zijn goed! Afgelopen donderdag hebben we een uitgebreide echo gehad. Alle organen zijn aangemaakt en alles functioneert zoals het hoort. Het vocht is weg!!!! Echt zo bijzonder en onwerkelijk allemaal! Zo waren we al afscheid aan het nemen en nu kunnen we de voorbereidingen treffen voor de ontmoeting met onze zoon in april.
Wauw wat een super nieuws. Mijn zoontje had een nekplooi van 7.1 vocht rondom het hoofdje, nek en ruggetje. Hij had ook nog wat andere afwijkingen zoals geen maag/blaasvulling maar dat was later wel het geval, hij was te groot en bewegelijk en miste een slagader in de navelstreng. Eerste instantie werd ook gedacht niet levensvatbaar mogelijke zwangerschapsbeëindiging. Maar uit de vlokkentest, array onderzoek en dna kwam niks. Onze flinke zoon is toch echt gewoon gezond geboren! Vooral nu gaan genieten!
Wat bijzonder he! Alle organen ed zijn inderdaad allemaal aanwezig en functioneren. Ik blijf het raar en onverstelbaar vinden. 24 november pas de volgende echo. Vindt wel lang hoor! Zou af en toe graag even binnen spieken
Wow wat een geweldig nieuws! Dit hoopt iedereen altijd en jullie gebeurt gewoon een wonder! Wow gefeliciteerd!
Super zeg, hartstikke fijn! 😘😘😘😘👍🏻👍🏻 Alleen je gaf toch aan dat het om een chromosson afwijking ging, zaten ze daar fout mee dan ofzo?