heb bij merkkids.nl leuke dingen besteld en is gisteren bij mij thuis aangeboden helaas niet thuis dus moest via internet nieuwe afspraak maken ik vanmorgen lekker in de tuin gezeten en toen ik naar het toillet ging lag er briefje in de bus 2e keer zending aangeboden u was niet thuis nu moet ik morgen tussen 8.30 en 16.30 het paket zelf ophalen nou geen probleem toch........ maar toch wel ik woon in julianadorp en moet het in alkmaar ophalen heb gebeld en nee ik moet het daar komen afhalen morgen anders word het retour afzender gestuurd wat een k u t bedrijf
Ik snap dat het vervelend is dat je het nu zelf op moet halen, maar hun kunnen er toch niks aan doen dat jij in je tuin geen bel hoort?
Ik weet er alles vanaf!!! Ik heb een keer een combisleeper besteld bij little company. Ik had er helemaal niet op gelet waarmee ze het zouden verzenden, maar dat bleek ook gls te zijn. Ze zijn 2x aan mijn deur geweest, 1x was ik er niet, en de andere keer was ik te laat (deed net me meisje in bad) Toen moest ik het 35 km verop gaan ophalen op kantoor op een of ander bedrijven terrein. Dus tegenwoordig let ik wel op waar het mee verzonden wordt, want gls vind ik dus echt niks. Het is gewoon vervelend dat ze weinig ophaal plekken hebben!
Even offtopic, wat woon je lekker in de buurt! haha En ik vind het raar dat als het om kinderkleding gaat dat ze het niet bij de buren aanbieden na de 2e keer.. of had je aangegeven dat niet te willen? vind bij de buren ophalen dan altijd wel fijn hoor.. weet je dat ook als je niet thuis bent, je t meteen kan halen wanneer je wel thuiskomt!
dat hoor je mij ook niet zeggen toch.... ik vind alleen dat het punt waar ik mijn pakketje moet afhalen een beeeeeetje uit de buurt is ik heb geen auto dus moet met de trein mijn pakketje in alkmaar afhalen normaal kan dat op het postkantoor of op een punt in je eigen woonplaats dat was het punt
nou dat vind ik ook wel erg uit de buurt hoor, ik begrijp je irritatie volkomen! dat je het moet ophalen is geen probleem maar als je daar de trein voor moet pakken??
ja staat p het briefje dat 1203 en 1205 niet thuis zijn en ik woon 1204 dus ze hebben wel geprobeerd aan te bieden bij buren. dat vind ik ook niet een probleem maar zo weinig afhaalpunten is echt te gek voor woorden
Daarom laat ik hier de dingen met GLS altijd op werk bezorgen, dan is er iig iemand om het aan te nemen...
Maar inderdaad wel een beetje jammer dat ze niet zorgen dat je het in je eigen woonplaats af kan halen...
ja belachelijk toch!! bestel je kleertjes met 50 % korting ben je de korting aan je treinreis kwijt hihihihihi moet er eigenlijk nu echt om lachen zo raar is het
ja dat ligt natuurlijk aan waar je werkt mijn man heeft een werkauto en geen vast werkadres ik werk maar 2 dagen in de week en denk dat mijn baas hier niet op zit te wachtten
Ja ik werk bij een wat groter bedrijf en krijg het gewoon op me bureau afgeleverd door de jongens van de postkamer. Misschien als je nog eens iets besteld even een melding erbij maken dat je wil dat het bij de buren afgeleverd wordt?? Weet dat ze bij bijv. de leukste taarten shop daar specifiek om vragen, die leveren ook met GLS
ben nu net gebeld door de eigenaresse webwinkel zei vond het ook heel vervelend en is meteen gaan uitzoekken hoeveel afhaalpunten ze hebben en ze heeft besloten niet meer met gls te verzenden ze gaat oplossing zoekken en het opnieuw aan mij verzenden supernetjes
ja das balen als dan je buren ook toevallig niet thuis zijn zeg.. vind t ook een eind uit de buurt.. kan je niet met die kledingwebsite iets afspreken over opnieuw bestellen? kost je misschien dubbel verzendkosten maar das vast minder als een treinkaartje
GLS... Ik heb een keer een insteekkaart voor mn tv gekocht online en dat bedrijf zet dus blijkbaar standaard op de doos niet aanbieden bij de buren... Nou prima en nu 3x raden waar ik mn pakketje kon ophalen na 1 keer aanbieden... Bij de buren!!!! Heb gelijk een klacht ingediend! Het gaat om het principe! Als ik het niet via GLS hoef te laten bezorgen zal ik het ook niet meer doen!!!
Hier ook zoiets gehad!!!! Had Lenzen besteld bij H.A... Werd via GLS besteld...1e keer niet thuis, aan het werk. Nieuwe afspraak gemaakt, bellen ze aan, ik was boven met Siem, snel even luier voor en even in z'n ledikantje gelegd, lag er al een briefje in de bus! Ze hebben niet eens het geduld om even te wachten! En hier ook...20km verderop afhalen, belachelijk!! Heb klantenservice h.a gebeld, verzending werd nl na 5 werkdagen retour gedaan en die zouden het dan naar filiaal in Deventer sturen, dat is maar 8km en kom ik elke ma-di-woe door als ik naar mijn werk ga! ppfffff...rotbedrijf!
Ik heb laatst een klacht ingediend bij GLS. De chauffeur had zonder het bij ons te proberen het pakketje al bij de buren afgeleverd. Op het moment dat hij het briefje in de brievenbus doet, doe ik de voordeur open en zeg tegen hem dat ik gewoon thuis ben en dat hij het ook hier af had kunnen leveren. Hij keek me aan, zei 'dat is mooi' en stapte zo in zijn auto. Vanwege de opmerking die ik kreeg heb ik ook maar even de klantenservice gebeld.