Wij zijn nu zwanger wss nog maar twee week dus het is pril. Nu zou ml het graag gelijk aan iedereen vertellen en ik wacht het liefste. Heb alleen niet een reden waarom ik liever wacht. Wanneer hebben jullie het verteld en waarom toen?
Twee weken, dan kun je nog niet eens weten dat je zwanger bent,bedoel je geen 4 weken? Ik zou nog wel even wachten met het vertellen, twee weken vind ik wel heel erg pril. Gefeliciteerd trouwens
Hebben hier ongeveer 12 weken aangehouden. Maar toen ik een miskraam kreeg, vond ik het wel lastig dat mensen nog niet wisten dat ik zwanger was. Wilde dat toch delen met de mensen die me na staan. Dan is het zo van: Ja, ik was zwanger...... Denk dat ik het een volgende keer toch anders doe .
Gefeliciteerd! Je kan geen 2 weken zijn want je kan pas vanaf 3weken en een paar dagen positief testen de cb geeft alleen een beetje een indicatie. Wij hebben bij onze eerste rond 8 weken verteld na een echo en bij de tweede zwangerschap heb ik een mk gehad met 6 weken en daarna verteld aan de opa's en oma's. Deze keer hebben we het met 12 weken gezegd na een goede echo. Ik zou het vertellen wanneer je dat zelf graag wil en wanneer jullie je er allebei goed bij voelen. Weet je ook al hoe jullie het willen vertellen?
Ik herken het meteen. Wij wilden het ook graag van de daken schreeuwen na een positieve test van cb 1-2 week. We hebben nu 1 week dit geheimpje en dat is ook wel erg leuk. Ik wacht nog wel even maar zeker niet te lang.
Als cb zegt 1-2 weken, dan ben je ongeveer drie of vier weken zwanger. De eerste twee weken krijg je er gratis bij!
Yep, staat ook in de bijsluiter. En eh, je man is niet zwanger hoor Kan me wel voorstellen dat je man het het liefst iedereen wil vertellen, hartstikke leuk nieuws natuurlijk. Wij hebben het de naaste familie met 5/6 weken verteld, eigenlijk al voor een eerste goede echo. Konden het ook niet voor ons houden Paar goede vrienden na eerste goede echo. De tweede goede echo was met twaalf weken en toen hebben we het aan iedereen (lees Facebook) verteld.
Met 6,5 week hebben wij het aan ouders en schoonouders vertelt en andere familie en vrienden dichtbij ook wel 1/2 weken later. Wij waren ook best wel vroeg!
Na positieve test aan de ouders verteld alle drie de keren toe het de eerste keer mis was gegaan blij dat ik het er bij hun over kon hebben en aan mn beste vriendin. Bij de tweede en deze zwangerschap na de termijnecho ( gisteren ) aan iedereen het bekend gemaakt
Wij hebben het met 5 weken aan mijn ouders verteld en aan beste vrienden, met 8 weken aan schoonouders en dit weekend (maandag 12 weken) maken we het wereldkundig
Ik en VL hebben er voor gekozen om het alleen te vertellen aan de mensen die ik om me heen wil hebben als het fout gaat. Vind het wel heel fijn dat een paar mensen het weten omdat ik merk dat m'n hormonen aardig op hol slaan, haha
Mijn ouders en schoonouders weten het al, mijn moeder gelijk al bij de positieve test, was de vorige keer ook zo. 1 dec. hebben we echo en daarna mag iedereen het weten.
Wij bij 7wk onze ouders al verteld (ook omdat het een ongelukje was: hoe verder etc). Na 2 goede echo's hebben wij het verteld met 11wk. Eerder niet ivm mogelijk miskraam nog, kan nu altijd alsnog natuurlijk maar de kans is veeeel kleiner dan als je nog zo pril bent. En gefeliciteerd!
ik heb hiervoor een miskraam gehad en niemand die dat wist dus ook geen steun kom geven. Daarna meteen na de positieve test aan mijn ouders verteld en ml wilde het ook aan zijn ouders vertellen. Zijn moeder reageerde heel stom en zei dat ze er niet blij mee was. Ze was ook erg boos op mij dat we haar niks over de vorige miskraam hadden verteld en deelde ons mede dat ze het in het lokale krantje wilde gaan zetten en dat ze hoopte dat ik begreep dat ze het niet zielig voor ons vond. Dat was dus een beetje een tegenvaller op zijn zachts gezegd. Mijn ouders waren en zijn nog steeds heel blij ermee. zo zie je maar soms vertel je het te vroeg, soms vertel je het blijkbaar te laat. jullie moeten doen waar jullie je alle twee goed bij voelen. Alvast van harte gefeliciteerd van mij!