Dames, Wie van jullie had melkachtig spul/vocht uit tepel voor NOD en bleek zwanger te zijn? Wie had dat en was toch niet zwanger (dus uiteindelijk ongi). Graag hoor ik jullie reacties.
Ik heb er een tijdje last van gehad, ik was toen niet zwanger. Volgens HA kon dit komen door hormoonveranderingen, met mij was op dat moment niets mis (bloedonderzoek en uitstrijkje in orde. Nu ben ik wel zwanger en ik heb nog geen druppel vocht daaruit gesignaleerd... Maar goed, dat wil in jouw geval nog niets zeggen. Ieder lichaam reageert anders, maar af en toe wordt je ook door de gek gehouden door je eigen lichaam. Ik hoop voor je dat je (snel) zwanger bent , nog een paar dagen, dan kun je testen... succes op het wachtbankje!
Vocht uit de tepel heeft vaak meer te maken met bepaalde hormoonwaardes dan met een zwangerschap. Je prolactine kan iets te hoog zijn en dat heeft niks met een zwangerschap te maken, maar meer met je algemene hormonen die niet in balans zijn.
Hier had ik alleen vocht uit mijn tepels als ik niet zwanger bleek te zijn. Toen ik wel zwanger was kwam er juist helemaal geen vocht uit mijn tepels (dat kwam na 2 of 3 maanden pas).
Al sinds ik gestopt ben met de pil, nu bijna 1 jaar geleden, last van vocht uit mijn tepel. Helaas nog altijd niet zwanger.
Bedankt dames voor jullie reacties. Mijn hoop op een zwangerschap neemt nu wel af.. Tijdens mijn 1e zwangerschap had ik dat volgens mij ook niet. Bovendien vandaag een test gedaan en negatief..