Vocht uit tepel: wel/niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mopsie83, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames,
    Wie van jullie had melkachtig spul/vocht uit tepel voor NOD en bleek zwanger te zijn? Wie had dat en was toch niet zwanger (dus uiteindelijk ongi). Graag hoor ik jullie reacties.

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb er een tijdje last van gehad, ik was toen niet zwanger. Volgens HA kon dit komen door hormoonveranderingen, met mij was op dat moment niets mis (bloedonderzoek en uitstrijkje in orde.
    Nu ben ik wel zwanger en ik heb nog geen druppel vocht daaruit gesignaleerd...
    Maar goed, dat wil in jouw geval nog niets zeggen. Ieder lichaam reageert anders, maar af en toe wordt je ook door de gek gehouden door je eigen lichaam.
    Ik hoop voor je dat je (snel) zwanger bent :), nog een paar dagen, dan kun je testen... succes op het wachtbankje!

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Hier ook gehad, niet zwanger. Dokter heeft alles nagekeken was hier ook niks mis..

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Vocht uit de tepel heeft vaak meer te maken met bepaalde hormoonwaardes dan met een zwangerschap. Je prolactine kan iets te hoog zijn en dat heeft niks met een zwangerschap te maken, maar meer met je algemene hormonen die niet in balans zijn.

5. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Hier had ik alleen vocht uit mijn tepels als ik niet zwanger bleek te zijn. Toen ik wel zwanger was kwam er juist helemaal geen vocht uit mijn tepels (dat kwam na 2 of 3 maanden pas).

6. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Al sinds ik gestopt ben met de pil, nu bijna 1 jaar geleden, last van vocht uit mijn tepel. Helaas nog altijd niet zwanger.

7. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor jullie reacties. Mijn hoop op een zwangerschap neemt nu wel af.. ;) Tijdens mijn 1e zwangerschap had ik dat volgens mij ook niet. Bovendien vandaag een test gedaan en negatief.. :(

8. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Jammer! Hopelijk te vroeg getest en over een paar dagen toch nog een positieve test. Succes!

9. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames, helaas gisteren toch ongesteld geworden :((zie mijn banner).. Op naar de volgende ronde...

Deel Deze Pagina