Pfff ik heb een laat ei rond dag 22.. Dat wachten vanaf dat ik ongesteld word tot dat ei duurt gewoon 3 weken!! Dat is eigenlijk net zo erg als wachten tot NOD Maar goed, nog 1,5 wk te gaan!
Jij ook zo'n late!? Ik (volgens mij) op dag 23.. En dan nóg eens 2 weken wachten op je NOD.. Baal baal. Ik wacht met je mee Wanneer is jouw NOD?
Geen idee, tot nu toe m'n lf niet langer geweest dan 10... Dus als m'n ei dezelfde dag komt als afgelopen 2 rondes komt die over 11 dagen en dan nog eens tien dagen erbij .. Jij?
Nou inderdaad!! Dat nutteloze wachten!! Hier ook altijd een laat ei, tussen dag 18 en 23.. waardeloos en dan nog die 2 wachtweken er achteraan, die altijd hetzelfde eindigen... bleh Succes!
Ik vind het wachten op een eisprong persoonlijk erger als op het wachten op de nod... De eerste paar dagen menstruatie is bleh, dan is het weer 'here we go again' op ei-avontuur... vooral bij een lange cyclus wil je vooral dat je de eisprong snel vindt, zodat je die 'fase' ook weer voorbij bent... Om zo weer rustig (ahum..) op het nod bankje te zitten wachten. (wat een drama he... )
Hahaha ja als we dat ei eenmaal gehad hebben zit 'de kans erin dat' en dat maakt het wachten tot nod misschien iets dragelijker
De eerste 2 rondes ook mijn ei gehad op dag 20/21. Maar nu deze ronde op dag 14, had mijn eitje nog lang niet verwacht had me er helemaal op ingesteld dat ik nog een week moest "wachten". Nu maar hopen dat de zaadjes hun werk hebben gedaan .
Haha!!! Inderdaad net zo erg ... Wachten duurt zoooo lang... Altijd blij als ik mijn ei gevonden heb... Maar wachten tot NOD ook killing... Vind het even spannend als bij de eerste ... Ik mag bijna testen... Succes met het speuren naar jullie eitjes... Op naar een mooie test... Pas rust bij een ++ test en dan gaan er nog meer killing weken in... Pfff zo klinkt t allemaal niet zo leuk !!! Haha.....
Ben er ook zooo klaar mee. Vorige cyclus eiloos...nu bijna op dag 30 en nog niets... Dat elke dag op dezelfde tijd moeten testen is echt killing op werk...al weken voor niets aan t testen...als ei gevonden is kunnen we tenminste iui doen en even pauze van de verplichtingen. ..
Eitjesjacht ja! In de tijd dat mensen met een 28 dagen cyclus 4 ovulatie's hebben, hebben wij er maar 2 Toen we voor nr 1 gingen ook een oplopende cyclus.. Dus ei steeds later.. Hopelijk is dat nu niet zo! En hopelijk vind jij hem snel!! Heel veel succes met iui!
Pff jaa wachten op ei, hou op, hou op haha Hier is dat lang een drama geweest, steeds spanning wanneer die zou komen Nu met spuiten eindelijk een beetje regelmaat gekregen. Maar toch blijft t altijd weer spannend! Succes deze eerste echte ronde hopelijk is t snel raak!
@ytest specifieke rede: ja. De eerste heeft negen maanden geduurd bij een onregelmatige cyclus oplopend tot 60 dagen !! Was 6 rondes verder en toen was het raak. Na mijn zwangerschap in eens een regelmatige cyclus (of ja variërend van 26 - 28 dagen), hopelijk blijft dit zo... Gaan er vanuit dat het een tijdje gaat duren voordat we weer zwanger zijn. En het lijkt me zo leuk klein leeftijdsverschil... Ik vind trouwens dat mijn meisje al zo snel groot wordt... Het vliegt allemaal voorbij... Vind jij dat ook niet?! @wachtende heel veel succes meis.. Hopelijk mag je snel iui doen!!!! En is het wachten snel voorbij voor je...
De tijd vliegt inderdaad! En iedere dag kan het kleintje weer wat nieuws! Het zal wel druk worden, twee kleintjes, maar ook heerlijk denk ik! Ga er ook vanuit dat het even gaat duren, maar de hoop is er altijd..
Haha. Inderdaad hoop heb je ook altijd.. En druk zal het zeker zijn. Maar vriendinnen om me heen hebben het ook druk met twee kinderen en die schelen 3 jaar. Dus weet niet of het altijd iets zegt. En we zullen het wel merken !!! We kunnen het vast wel aan ... Op naar je ei en hopelijk snel een ++ test... @flora wat fijn dat je cyclus door het spuiten weer wat regelmatiger is geworden. Heftig onderschrift. Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten op een mooi wondertje...