wel of niet zwanger ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jantje09, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantje09

jantje09 Actief lid

19 jul 2008
    104
    0
    0
    We zitten/zaten in ronde 2 voor ons 2e kindje.
    Mijn eerste cyclus (vorige maand) duurde maar 22 dagen....
    Bij ons eerste kindje had ik 1x een cyclus van 26 dagen en 1x van 25 dagen en toen was ik zwanger.

Als ik nu de cyclus van vorige maand aanhoud (22 dagen) dan moest ik afgelopen dinsdag ongesteld worden en als ik de 26 dagen aan hou van voor mijn eerst zwangerschap dan afgelopen zaterdag....

Ik heb afgelopen zondag negatief getest, maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld.... help!!! kan iemand mij helpen :(

2. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ik was ook week overtijd , 17 testen gedaan... duivels erdoor gekomen:x maar met mijn iste had ik evenveel testen gedaan , maar te weinig hcg in urine en toch zwanger;)
    testen , mss met een heel gevoelige test?
    hou me op de hoogte :D

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Een cyclus van 22 dagen is wel heel kort en denk ook niet dat je dat nu als richtlijn aan moet houden. Wellicht komt het doordat je gestopt met de anticonceptie en je lichaam er moeite mee heeft dat ie het nu ineens zelf weer moet doen. Hou het even in de gaten, waarschijnlijk duurt je cyclus langer nu anders had je ook wel positief gestest denk ik. Succes, en hoop dat je snel een mooie posi test in je handen mag hebben!

4. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    ik denk ook dat je cyclus langer duurt.

Bij mij is 11 jan, mn spiraal verwijderd en 16e ongi geworden Ik dacht dat mijn cyclus altijd 28 dagen duurde, maar omdat ik ovu testen gebruik ben ik er achter gekomen dat mn eisprong nog moet komen. Ik had sinds gister mn 1e positieve test in handen...Het heeft echt te maken dat je lichaam nog moet wennen

sterkte!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.944
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik denk dat je cyclus gewoon nog regelmatig moet worden. Dus: afwachten. Vervelend, want je wilt het liefst NU weten hoe het zit natuurlijk. :)

6. jantje09

jantje09 Actief lid

19 jul 2008
    104
    0
    0
    Ik vind het zo vreemd want bij de 1e zwangerschap was ik in de 3e ronde zwanger en de 2 cyclussen daarvoor had 25 en 26 dagen. Ik ben sinds ongeveer mei weer aan de pil, dus zo lang is dat nu niet.....of komt het misschien juist daarom..?$%*P????

Vanochtend toch maar weer een testje van CB gedaan (met + en -) helaas ook weer negatief.....

wie weet welke test het meest gevoelig is??

7. laura

laura Actief lid

6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    hoi

wij zijn ook bezg voor een tweede en bij de eerste was ik ook in de 4de ronde zwanger nu zijn we inmiddels anderhalf jaar bezig en nog steeds een onregelmatige cyclus dus het zegt allemaal niks ben nu 2 dagen over tijd omdat ik een cyclus van 29 dagen aanhoud omdat ik dat meestal ben maar ben ook weleens een week overtijd geweest of een paar dagen zelfs een maand overgeslagen het zegt allemaal niks als de test negatief is dan ben je waarschijnlijk nie zwanger en houd je lichaam je voor de gek t is heel frusterend maar helaas kan je lichaam dat :s

ik zou gwn ff afwachten doe ik nu ook maar ja na anderhalf jaar leer je het ook wel om te wachten moet donderdag naar de gyn toe dus ff afwachten

sterkte ermee

groetjes laura

8. eeva

eeva Niet meer actief

Kruitvat 2 voor 5 euro, zijn gevoelige testen en nog belangrijker het zijn betrouwbare testen!!!

Misschien heb je deze keer een late eisprong gehad, dan test je ook later positief :)

9. jantje09

jantje09 Actief lid

19 jul 2008
    104
    0
    0
    Ik dacht dat CB eigenlijk gevoeliger was ;)....dan toch maar de kruidvat testen halen:)

Maar dan hebben we misschien ook niet op de goede dagen extra geklust;)..... we wachten maar. Als ik nou van de week toch ongesteld word, dan wachten we even 2 maanden om te kijken wat mijn cyclus is.... raar die lichamen die van alles doen...of niet doen

10. jantje09

jantje09 Actief lid

19 jul 2008
    104
    0
    0
    Helaas ik denk dat ik toch ongesteld geworden ben.:(

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik had eerst een cyclus van 29 dagen, maar dit werd de 2e maand 34 dagen.
    even afwachten dus

Deel Deze Pagina