vocht uit tepel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Boukje L, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Misschien een beetje een rare vraag hoor... ;) maar mijn man heeft al 2 keer gezien dat er wat vocht uit mijn tepel kwam, ik dacht eerst dat 'ie een geintje maakte... ;)
    Nu zag ik vanmorgen zelf dat er wat vocht op mijn tepel zat, maar 1 kant (rechts), en als ik er in knijp komt er een klein druppeltje witachtige vloeistof uit. Wat zou dit kunnen zijn?? Heeft iemand een idee??
    (Ik ben vorige week nog ongesteld geweest)

Bedankt alvast!!

2. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    haha ik zou zeggen..tijd voor een testje!!

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    heb ik ook een paar keer gehad, hoopte toen ook dat het wat betekende, maar helaas.....:(

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik wil je niet ontmoedigen. Heb t in t verleden ook meerdere malen gehad, kan een uitwerking van pilgebruik zijn. Ik gebruikte toen 3jr prikpil. Ben er gelijk mee gestopt en 'droogde'mijn tepels op. Na 3jr diane pil. Weer precies t zelfde. Bij toen over gegaan naar yasmin pil...denk je wat...na 2,5 jaar....idem...nu dinds januari pilvrij....hopelijk hoef ik nu niet zolang te wachten en komt t nu door zwangerschap. Hihi. Daar is t nuttig voor.
    Maar natuurlijk hoop ik voor jou dat t n leuke oorzaak heeft.
    Pd, je kan middels huisarts wel prolactine laten prikken.

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    het hoefd niet te zijn dat je zwanger bent
    je prolactine kan verhoogt zijn zoek maar is op prolactine + vocht uit tepels tevens kan het ook een voor teken zijn van andere ziektes ( maar kan ook zijn dat het bij jouw hoort) ik zou dus even naar de dokter gaan want zou echt serieuze kunnen zijn

6. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dank jullie wel :) !

Ik ben inmiddels al ruim een jaar van de pil af (Microgynon 30).
    Heb op 1 okt. mijn menstruatie gehad, was ook een "normale" om maar zo te zeggen, op aanraden van huisarts assistente toch een zw.test gedaan omdat mijn menstruatie wel vroeger was dan "normaal", 3 dagen eerder. Bij mij mag het eens verschillen maar dan echt maar 1 dag.
    Deze test was negatief. Dus ga er eigenlijk al echt vanuit dat ik niet zwanger ben.
    Ik ga morgenochtend toch maar even de H.A. bellen voor de zekerheid.
    Bah, wat een hoop nare dingen allemaal... ;) !!

7. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vandaag bij de huisarts geweest, het is (gelukkig) onschuldig. :)
    Ik mag voor de gemoedsrust een mammografie maken, maar ik hoef
    mezelf totaal niet ongerust te maken. Komt vaak voor volgens de H.A.
    Het is ook echt alleen maar als ik erin knijp zeg maar, het loopt er niet spontaan uit.

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Gelukkig maar, tippie van mij. Ik deed weleens watenschijfjes in bh, omdat ik vaak bij dingen optillen nog wel eens 'pech' had. Succes ermee.

9. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dankje wel!! ;) Die onhoud ik :)!!

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    laat de huisarts ook je prolactine prikken ?
    zou dat nog wel even vragen kan namelijk ook dar door komen

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Het zou ook met een traagwerkende schildklier te maken kunnen hebben. Misschien verstandig om eens te laten prikken op TSH en FT4.

12. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips!! Lief dat er zo meegedacht wordt :)

Ik heb voor ik naar de H.A. ging even zitten speuren hier of ik iets kon vinden. Dus ik heb inderdaad gevraagd naar die prolactine, of dat ik bloedgeprikt kon worden. Maar hij geloofde niet dat dat de reden was, "anders zou het er vaker uit komen". Als ik niet aan mijn borst zit komt er niets uit, ik moet echt flink knijpen.
    Hij heeft zelfs nog even opgezocht in zo'n groot dik boek wat de reden zou kunnen zijn ;).
    Alles gecontroleerd en gevraagd, als het vaker gaat voorkomen moet ik terug komen, maar dat gelooft hij niet.

Hebben jullie dit ook gehad dan?

13. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ja, tot 3x toe, moet je mijn reactie ff terug lezen.
    Ik begrijp dat je moet knijpen om t te controlere, probeer dat zo min mogelijk te doen. Dan stimuleer je de aanmaak, aldus mijn gyn. Heel veel succes.
    Ps als t echt lastig of pijnlijk word, er zijn medicijnen tegen, heb ik laatste keer ook gehad, deze worden ook vaan na borstvoeding gegeven. Helpt om boel 'op te laten drogen'.

Deel Deze Pagina