Vandaag echo gekregen bij de gyneacoloog.. Vanwege drie eerdere keizersnedes.. Ik zou volgens mijn berekeningen vandaag 5 weken en 6 dagen zijn of precies zes weken. Er was vandaag alleen een vruchtzakje te zien.. En het gele lichaam. Ook de doorbloeding was helemaal goed maar dus nog geen vruchtje.. Ik moet over twee weken weer terug komen. Wie heeft dit ook meegemaakt en wat was het verloop? Ik maak me een beetje zorgen..
he Bij mijn eerste zwangerschap, had ik een echo met 6 weken en 3 dagen. Enkel vruchtjezakje. Week later nog niks en daarna helaas een bloeding en Mk. Ik hoop voor jou wat anders
Bij mij was er op 5 weken en 2 dagen niets te zien buiten een vruchtzakje. En 4 dagen later ineens een mooi vruchtje.
5weken en 6dagen is wel heel vroeg voor een echo. Ik.had met 7weken en 2dagen een echo en zag een heel klein boontje met iets wat klopt. Het is nog allemaal zo klein, een mm is al een.verschil van dagen. Probeer nog even rustig af te wachten, het is echt vroeg om nu al wat te kunnen zien. En zelfs als je wat had kunnen zien had je ook nog geen kloppend hartje gezien waarschijnlijk en je daar dan ook druk om gemaakt. Als je over twee weken weer kijkt is het vast en zeker een wereld van verschil!
bij mij ook met 5 weken 2 dagen een vruchtzakje meer niet inmiddels nog 2 mooie echo's gehad en zie banner
Ik ben gelijk na een vmk zwanger geraakt, de dag van de echo zou ik ongeveer 6 weken zijn. Op de echo enkel een vruchtzakje te zien, of het was weer een vmk of ik was minder lang zwanger dan we dachten. 1.5 week later weer een echo met een mooi kloppend hartje, zie banner...
Hier ook eerste echo alleen vruchtzakje week later mochten we terug komen en jahoor een kloppend hartje zie hier ook banner.....
Hier ook en helaas een mk. Maar lees meer verhalen en uiteindelijk een goede echo. Dus zegt helemaal niks. Ik zou wel vragen voor over 1week weer een echo. 2wk vind ik echt lang!! Sterkte en succes!