vocht uit tepel

Discussie in 'De lounge' gestart door mama079, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik heb de laatste tijd wel vaker dat ik een licht trekkend gevoel in mijn borsten heb. Een beetje net als een toeschietreflex, maar dan lichter. Net weer en toen ik op mijn borst drukte, kwamen er een paar druppels helder vocht uit. Ik ben niet zwanger. Wie heeft dit ook eens gehad en weet wat dit is?

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb niet echt een antwoord op je vraag, maar er is een tijdje geleden in de Lounge een topic geweest dat hier ook over ging volgens mij. Misschien kun je dat nog terugvinden.

3. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ik heb het ooit eens gehad, maar dat was na een mk, en toen ging het niet weg.
    Het kan geen kwaad denk ik om eventjes bij je huisarts langs te gaan, vragen of je bloed mag prikken

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb dit ook gehad en ben we mee naar de ha geweest maar was niks ergs.
    Na mijn 2de zwangerschap is het weg.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Onze familie heeft dat helaas ook - de vrouwen dan enkel natuurlijk.

Hormonale afwijkingen door een genetische afwijking aan onze hypofyse waardoor we zo ontregeld raken, dat we voor de normale leeftijd de overgang in gaan.

Dat klinkt heftig, maar het kan natuurlijk 'gewoon' zijn dat je hormonen ontregeld zijn door iets (anticonceptie ofzo?) wat minder ernstig is. Ik wilde enkel even zeggen dat wij dat hier bijna allemaal hebben, lol.

Alleen de dokter (een expert, geen huisarts) kan uitsluitsel geven.

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik zou er zeker mee naar de HA gaan!

Ik hoorde laatst van iemand dat haar zus dat ook had, maar dan wel een stuk erger hoor, die werd wakker met een nat shirt en die bleek kanker te hebben :(
    gelukkig waren ze er vroeg bij!

7. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik voel verder geen gekke dingen in mijn borsten en het kwam net ook uit de andere borst wat betreft enge dingen wel gunstig is ( hoe groot is de kans dat je gezwellen in beide borsten hebt) Heb ondertussen ook gelezen dat het rond de menstruatie voor kan komen. Als ik t na t weekend nog heb, bel ik sowieso de ha even.

Deel Deze Pagina