ovulatietest geeft nog steeds positief aan

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Jul 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

De vraag is waarschijnlijk al 100 x gesteld, maar kon het nergens vinden.

Ik dacht afgelopen woensdag mijn ei gehad te hebben. Dit nav mijn temp ( 0,2 hoger) en mijn afscheiding. Ik had trouwens ook echt die rugpijn die ik altijd voel.

Nu had ik vanochtend een ontzettende rugpijn. Dus ik dacht zou dit hem dan zijn?
    Mijn temp is sinds gister 0,1 omhoog gegaan.
    Ik toch voor het eerst een ovulatietest gebruikt. Miks donker streepje, maar een licht streepje, wel duidelijk, maar zeker lichter dan de controlestreep.

Blijf een test altijd na je ei ( licht) pos? Of moet deze dan na 5 dagen toch echt weg zijn.

Wat moet ik hier nu mee?

Weet iemand het hele verhaal van een ovulatietest. Ik zou blij zijn als iemand mij kan helpen.

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Er zit altijd LH in je urine, het kan bij jou zo veel zijn dat het streepje blijft staan.
    Ik heb ook nog nooit een ovulatie test zonder 2 streepje gehad. het was er altijd wel hoe licht ook..

3. Niet meer actief

Zo da's snel. Oke dan kan het dus toch zijn zoals mijn lichaam al zei dat hij vorige week geweest is.

Die stomme hormonen ook!
    HCG blijft te lang in mijn lijf en LH heb ik schijnbaar ook teveel. :(

Nou bedankt voor je antwoord. Hoe gaat het nu met jou?

4. Niet meer actief

Toch nog even een vraagje Natasja: Hoe is jouw streep als je voor je ei zit. Is hij dan echt donkerder dan de teststreep?

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meestal net zo dik.. tis al weer even geleden dat ik ze heb gebruikt, maar altijd net zo van kleur.
    Misschien moet je nog even doortesten? ik begrijp uit je antwoord dat je vorige week geen testjes had gebruikt maar op je lichaam bent af gegaan?

Met mij alles goed.. nog een week te gaan en sinds gister (dag 7 na ei) alweer bruine afscheiding.. zucht...

6. Niet meer actief

Het was eigenlijk heel mijn bedoeling niet om te testen. Ik heb er 4 gekregen en wilde ze bewaren voor volgende maand ivm een te boeken reis. Maar ja nu gaat het zo gek.

Ik denk dat ik er maar een paar ga bestellen.
    Ik zag trouwens op ebay iemand die er 25 verkoopt voor een superlage prijs. Maar is dat betrouwbaar? ( ben al een keer belazerd met iets en wil geen ezel zijn ;) )

Bij jou schiet ht allemaal ook niet echt op he. Ga je nog naar de HA?

7. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    bij ovulatietesten heb je meestal als je op tijd begint te testen 2 streepjes staan, een donkere controlestreep, en 1 lichtere teststreep, en hij is positief als de kleur bijna net zo donker is of nog donkerder, is ie nog donkerder dan zit je wel heel erg kort op je eisprong...maar bij de meeste is het wel zo dat je niet met ochtendurine moet testen omdat je zoals natas al zei altijd lh in je urine hebt, en je ochtendurine het sterkste geconcentreerd is...

meestal wordt geadviseerd in de loop van de middag zeg 17.00 uur te testen....

succes

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    hm weer wat info
    ben ook net begonnen met testen dus alle info is welkom
    liefs esther

Share This Page