Gisteren ondekte ik dat er een drupje vocht uit mijn tepels kwam. Als ik er in knijp, komen er kleine drupjes uit. Wat heeft dit te betekenen? Is dit een symptoom van zwanger zijn? Ik kan over 3 dagen pas testen.... duurt lang! Heb zoveel symptomen...
hoeft niks met zwangerschapp te maken te hebben, is gewoon een kwestie van hormoon gevoeligheid. Ik heb dat al sinds de geboorte van mijn dochter en dat is inmiddels al 2 jaar geleden.. volgens de huisarts niets bijzonders.
ik heb dit de vorige ronde ook gehad, en werd gewoon ongi.. had het ook nog nooit gehad, ik heb het sinds ik ben gestopt met de pil en alleen na de eisprong.
Hoi, Ik heb dit ook gehad. Maar een vraagje was het ook wit net als borstvoeding? Ik had hier last van vlak na dat ik gestopt was met de pil. Heb dit een aantal maanden aangekeken, maar dit werd steeds erger. Na een maand of 4 ben ik toch naar de HA gegaan. Nu blijk ik te veel prolactine aan te maken. Heb hier nu medicatie voor. Bij mij leverde het wel problemen op want ik heb ook een lange cyclus en dat kan er dus mee te maken hebben. Gr Sas
nu al wit!? dat heeft me vriendin pas bij 36 weken gekregen! kan wel zijn dat je een soort olie soort uit je borste komt!
Hoi gimena, Ja nu al wit. Dat kan dus komen als je te veel prolactine aanmaakt. Dit is het stofje wat borstvoeding aanmaakt.
ow oke.. heb je van die vergroten wattenschijven voor in je bh dan al? weet niet hoe ze heten sorry! lijkt me wel vervellend
Nou gelukkig hoef ik die dingen niet (weet ook de naam even niet)hihi. Met die medicatie heb ik en nu geen last van maar moet dat wel blijven gebruiken anders komt het terug en dat wil ik natuurlijk pas als ik zwanger ben.
ik heb al 2 weken beetjes melk uit mijn borsten..ook al erg vroeg, dus dan kan het vast met 4 weken ook wel. maar het kan idd ook door andere dingen komen..
Ja dat kan best. Het word aangemaakt in de hersens dus je hebt er weinig invloed op. Die reageren op wat je lichaam aan geeft.