Hoi! In het begin van mijn zwangerschap was ik zo ongerust omdat ik helemaal geen zwangerschapskwaaltjes had. Alleen wat pijnlijke borsten. Mijn vk zei al; Dat komt meestal rond 7 weken pas op gang.. En ja hoor, ik merk het nu! Alleen, ik ben niet misselijk, heb alleen steeds een zeurderig honger gevoel, waardoor ik dus echt steeds aan het eten ben! Niet normaal meer. Als ik niet eet, wordt ik wel wat misselijk, maar verder niet. Ik probeer het te beperken tot veel brood en fruit, want anders vliegen de zakken snoep en repen chocola zo naar binnen Herkent iemand dit?
ja dat hebben veel meer meiden rond die tijd, sommigen worden misselijk, anderen moeten de hele dag wat eten om niet misselijk te worden, is compleet normaal hihi...sterkte ermee
Ja hoor, precies hetzelfde had ik! Ik was ook bijna niet misselijk, alleen inderdaad als ik niet op tijd at. Maar ik merk wel dat jij en ik mazzel hebben, iedereen om me heen is kotsmisselijk! Dus wees blij dat dit alles is. Ik heb vooral veel last van mijn darmen gehad (obstipatie en lucht), nu neem ik elke ochtend 1 yakult en dat gaat echt stukken beter. En goed dat je veel brood en fruit eet, met snoep en junkfood krijg je weer gauw last van maag en darmen. Nou, sterkte ermee en eetse, hihi!
Hier precies hetzelfde hoor: Ik kan de hele dag wel eten. Gelukkig heb ik altijd veel fruit in huis, en kennelijk snoept mijn kindje ook mee, want ik ben nog maar amper iets aangekomen. Ach, ik probeer het maar zo gezond mogelijk te houden, van een paar extra kiwi's zal ik verder weinig last hebben.