Wat kan eigenlijk er allemaal voor zorgen dat je vocht uit je tepels krijgt? Daar was ik even nieuwschierig na. Gr scootermuis.
wat bedoel je precies? ik heb ook al vanaf de 4de maand vocht uit mn tepels... in het begin was het doorzichtig/waterig maar nu is het gelig (colostrum heet dit) Het komt eruit als ik op mn tepels druk en soms voel ik een beetje nattigheid als ik mn bh uittrek, maar niet echt veel dan. Had laatst wel 1x een rare plek in mn bed... denk dat dit ook van mn borsten kwam. maar het komt er niet zo maar spontaan uit (gelukkig) dat je het door mn shirt heen ziet ofzo...
ik bedoelde ook als je niet zwanger zou zijn, waardoor het zou kunnen dat je vocht uitt je tepels zou kunnen krijgen. Gr Scootermuis
Een hormoonkwestie kan ervoor zorgen, zwangerschap, bep. medicatie/medicijnen..,maar ook al er iets niet goed is met je borst....maar dat is dan meestal 1-tje en niet vocht uit beiden. Ik heb het ook ruim 2 mnd-en, maar dat is nog ontzwangeren na de miskraam in juli. Mirre
het kan van alles zijn..ff googlen en je vindt onder andere dit! Mogelijke verschijnselen (o.a.) - melk-achtig vocht wijst meestal op een hormonale aandoening, die mogelijk met medicijnen kan worden behandeld. - -loederig vocht wijst meestal op goedaardige (= benigne), soms vloeibare gezwellen in de melkklier (= intraductaal papilloom).
Hmmm... ik ben niet zwanger, maar heb sinds ik ben gestopt met de pil 'last' van vocht uit m'n tepel. Het is doorzichtig of melkachtig. Het is vooral links, maar rechts heel soms ook...
zou ik me niet druk om maken, ik heb het ook gehad en was ermee naar de huisarts geweest, hij zei ook dat het iets hormonaals is, mocht het bloederig of groenig zijn, dan moet je aan de bel trekken