Dit is echt niet normaal; ik schaam me rot! Heb al een week lang last van winderigheid! En stinken! Mijn man vlucht van me weg. Dacht eerst dat ik iets verkeerd had gegeten, maar dat zou onderhand toch al weg moeten zijn. Is dit zo erg ook een zwangerschapssymptoom, zijn er meer meiden die er last van hebben en zwanger zijn? Heb maandag mijn NOD trouwens. liefs wies
ik had er ook last van voor ik positief teste haha. (schaam) en inderdaad stinken maakte zelf nogwel dat ik weg kwam haha. nu bijna niet meer gelukkig maar is inderdaad erg lastig
ik stonk altijd wel meer en heftiger als ik ongie moest worden, voor mij was het juist meer een aankondiging van ongi tijden.. Ja en nu met zwangerschap wordt het hoe langer hoe erger.
Heb ik ook sinds een week of zo.... Of ik zwanger ben, geen idee... Zweef tussen 'kan er niks aan doen wegens zwangerschap' of 'ik ben gewoon smerige stinkbeer(in)'... Wies, laat je ff weten wat je getest hebt?
Hier nog eentje die er last van heeft . Vreselijk. Normaal ruik je mijn luchtjes niet, maar nu wel...zelf mijn man vroeg zich af wat ik anders had gegeten dan hem en de kinderen.
hoi ik heb er ook last van sinds een paar dagen en ook zo pijn in de rug en een vreemd gevoel in mijn onder buik maar we moeten nog een paar dagen afwachten om te kunnen testen maar het is wel heel vervelend
vandaag is mijn NOD, en nog niets te zien. Sinds gisteren heb ik wat minder last van die winderigheid. Dus of dat een slecht teken is? Heb wel wat krampen vandaag, maar anders dan anders. Ook een trekkerig gevoel bij mijn lies. Ik wacht nog een paar uurtjes of de ongi komt, zo niet test ik eind van de middag. dan laat ik het nog wel weten. Maar ik reken er maar niet te veel op... liefs wies
heb vanmiddag gestest en was negatief. Maar nog steeds niet ongi. Had vanmorgen wel ongikrampen, maar die zijn nu ook al wat minder. Dus eigenlijk weet ik nog steeds niets. Mijn winderigheid is gelukkig ver over. Wel voelt het erg warm in mijn onderbuik/lies. Als er morgen nog steeds geen ongi is, ga ik woensdagochtend weer testen. Hou jullie op de hoogte! En heidi, al last van symptomen?
Ja, vooral inbeelding: Vorige maand: steek op dag 15, pijnlijke en opgezette borsten, verstrooid, één dag enorm misselijk, moodswings, enz. Gewoon ongesteld... Deze maand werk ik de volgende serie klachten af: steek op dag 16, beetje bloedverlies op dag 20, winderig, misselijke vlagen van koffie, ongi-kramp, duizelig, witverlies (alweer weg), ijzersmaakje, moodswings, af en toe heel moe, daarstraks 1 opvlieger, pukkelig decoleté, maar over het algemeen voel ik me prima! Waar ik vorige maand nog zoiets had van 'zou het' heb ik nu meer zoiets van ''t zal wel'... Ik snap er niks van... vind 't eigenlijk wel best allemaal... (hou ik mezelf voor ) Volgens mij krijg je automatisch de klachten waarover je leest op dit forum... Zo'n verborgen download in je lijf of zo... Wanneer zal ik er eens een testje tegenaan gooien?
oh gelukkig dat er meer mensen zijn met last hebben van winderig zijn. Ik heb het ook als ik ongesteld moet worden maar lang niet zo erg als deze maand. Wie weet.... ff wachten maar weer. groetjes angelique
Ik krijg in de dagen voor en tijdens mijn menstruatie altijd wat diarree, samen met de nodige krampen en winderigheid Ik heb ook zo'n raar trekkend gevoel in mijn lies en net onder mijn navel, en kan niets meer op mijn buik verdragen, zelfs de rand van mijn pyjamabroer niet. De voorbije dagen was ik ook erg duizelig, heb het nog nooit zo hard gehad, maar ik denk dat het bij mij eerder een buikgriepje zal zijn en ik verwacht mijn ongi ieder moment... Hopelijk is het raak voor jullie! Sandra