Heeey meiden... Ik kan overmorgen testen Ik hoop dat ie posi wordt zoals zovele hiero M'n vriend denkt van wel haha ik zla ff uitleggen waarom. Sinds vorige week was ik zo af en toe misselijk en echt brandend maagzuur Vanaf vanmorgen heb ik dus echt buikpijn onderin... Maar het is niet echt een menstruatiepijn... Door al die "symptomen"raak ik nogal onzeker...WEL OF NIET Nou ja denk maar wachten opdat ik kan testen dan weet ik tenminste waar het vandaan komt en kijk ik er vrolijk tegen aan groetjes..
hey wendiej je bent niet de enigste hoor! ik wordt ook heel erg onzeker hier! heb al sinds mn pos ovutest buikpijn en nu sinds een paar dagen misselijk, steken in borsten, hoge temp en moe.... ze zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn maar gaat nogal moelijk als je contstant een raar gevoel in je buik hebt! Suc6! (ik moet nog iets langer wachten )
hej wendiej hoop voor jullie dat je zwanger bent ik ga voor je duimen ik heb ook van die raare dingen haha je niet lekker voelen wat jij zegt kramp in je onderbuik alsof je je menstruatie krijgt dat heb ik ook en ik merk het aan mijn borsten mijn tepels zijn zo vresselijk gevoellig kan natuurlijk ook mijn hormonen zijn maar raar dingen zeggen niet met je gedachten erbij zijn soms lijkt het net alsof je koorts heb noem maar op ik moet nog even wachten dat ik me kan testen heel veel succes en we duimen voor je gr cynthia