Is dat een kwaaltje? Het komt niet vanzelf maar alleen als ik knijp Zit nu in de 11e ronde maar heb me daar nog nooit eerder mee bezig gehouden dus weet niet of ik het vaker had. Weten jullie het?
hoi Lies, Je kan het beste even hier mee lezen en praten denk ik. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=50800 Groetjes Taby.
Daar gaat het over vanzelf vocht uit tepels en dat het een verhoogd hormoon is, maar bij mij is het alleen een druppeltje als ik knijp dus vandaar mijn eigen topic.
Hoi Lies, O oke, ik had eigenlijk bij sommige die daar schreven ook begrepen dat wanneer ze in de tepel knijpen vocht eruit kwam. Lees het eerste berichtje maar eens waar Jessica de topic mee opent. Maar ik denk dat het wel op hetzelfde neer komt hoor. Groetjes Taby.
Trouwens, ze zijn niet gevoelig. Het zal wel al die tijd al zo geweest zijn maar nooit geprobeert. Ik lees ook nergens dat het een kwaaltje is, vandaar hier nog even de vraag aan jullie. Xx
Ik heb het al maanden, ook alleen als ik erin knijp. Bij mij is het dus geen symptoom, hoop bij jou wel. Liefs Mickey
Het is idd als ik erin knijp. Bij een zwangerschap kan het niet horen, je moet er namelijk al een aantal maanden voor zwanger zijn.