Hallo, Vier weken geleden heb ik een miskraam gehad na 9 weken. Toen ik tien dagen geleden mijn ovulatie had zijn we meteen gaan klussen! Nu heb ik over een paar dagen mijn NOD. Sinds gisteren voel ik steekjes in mijn onderbuik, beetje zeurend gevoel ook. Ik heb weinig trek, net als bij mijn vorige zwangerschap. En sinds een uur ontdek ik vocht uit mijn tepels als ik erin knijp. Dat heb ik nog niet eerder gehad! Heeft iemand een idee of dit nog komt van de vorige zwangerschap die geeindigd is of omdat ik weer zwanger ben? Ik heb misschien nog wel wat hormonen in mijn lijf van de vorige zwangerschap. Zw.test geeft negatief aan, maar het zou ook nog te vroeg kunnen zijn. Maar al zo snel vocht uit de tepels, kan dat wel? Alvast bedankt! Groetjes, Mariek
wow dat is spannend. Zijn je borsten ook gevoelig en zijn ze van kleur veranderd? Net als jij ook een miskraam gehad en weer meteen begonnen. Ik heb alleen een beetje een zwaar gevoel in m'n buik, verder niet zulke symptomen als jij. Is nog een beetje vroeg voor mij, loop nl een weekje achter je. Vraag me ook af of er nog wat hormonen van vorige maand in me zitten. Het verlangen is ook zo groot dat je je van alles gaat indenken...of juist niet?! Duimen draaien dan maar tot je kan testen! groetjes Jac
ja ik heb precies het zelfde gehad. bij mij was het echt melk productie. had de huisarts gebeld, met de vraag of ik misschien weer zwanger kon zijn, maar waarschijnlijk (kans is groter) dat de melk productie op gang komt doordat er de hormonen aprupt worden afgebroken, net als met een bevalling. eerst hormonen dat alles aan gemaakt word in je lichaam (vruchtje) en als vruchtje er uit is moet het melk dus dan komt dat opgang. hoop het natuurlijk niet voor je dat dit zo, maar helaas was dat bij mij het geva wel. groetjes en succes
hallo, ik zit in precies hetzelfde schuitje, heb 2 juni een miskraam gehad, en ongeveer sinds 20 juni hele pijnlijke borsten komt ook vocht uit. sinds vorige week trekkend gevoel in mn onderbuik en sinds een paar dagen constant misselijk. mn gevoel zegt dat ik zwanger ben, voel me hetzelfde als toen ik zwanger was van mn dochter. afgelopen zaterdag was mn nod, heb gisteren getest, was negatief. de vorige keer teste ik ook pas positief na ruim enn week overtijd, afwachten maar. ik duim voor je dat je opnieuw zwanger ben groetjes marlin