Wat kan dit zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kiddo81, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Echt vreemd; eergisteren had ik een ieniemie druppeltje bloed bij het afvegen en gisteren bruinachtige afscheiding.. Vandaag is het allemaal weer weg? Is dit van een naderende ongi of wat anders?

:D

2. Niet meer actief

Kan heel goed een innesteling geweest zijn meid

3. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie! Maar als het een innesteling is geweest, moet ik dan niet ook al van alles voelen of hoeft dat helemaal niet?
    En als het een innesteling was, hoe kan de afscheiding dan bruinachtig zijn?

Sorry voor al mijn vragen, maar ben nog een beetje een leek op dat gebied! :oops:

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Al je vragen maakt niets uit, ben zelf ook nog een behoorlijke leek.
    Sommige mensen voelen alles al vanaf de innesteling en sommige mensen komen er achter bij 3 of 4 maand.
    Enigste wat ik je echt als advies kan geven is,luister goed naar je lichaam, druppeltje bloed, bruine afscheiding kan zijn, dat het inderdaad een innesteling is, en je hoeft ook niet gelijk met kwaaltjes te lopen en met pijntjes en noem maarop.
    Ik hoop voor je dat hij positief is, zie dat je pas met7 dagen kunt testen :s
    ALs je het iet vertrouwd kun je naar je huisarts gaan, maar mijn advies is ook om gewoon alles een beetje bij te houden met wat er allemaal gebeurd.

5. Niet meer actief

Bruin is gewoon oud bloed..
    Als het bloed niet meteen naar buiten komt is het al snel bruin.
    Het kan dus zeker
    Je hoeft niets te voelen bij een innesteling
    Ik heb wel vanalles gevoeld maar had geen bloed :(

6. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Tnx voor jullie antwoorden! Gisteren zag ik dat ik weer bruin/gelige afscheiding had.. had ook de hele avond hele lichte krampjes.. Ik weet niet of dit nu goed of slecht nieuws is? Naderende ongi is het nog wat vroeg voor? Nog nooiit meegemaakt in ieder geval!

7. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Zie trouwens dat je overtijd bent Deborah, heb je al getest? :D

Deel Deze Pagina