Bloederige afscheiding na eisprong

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Friend77, Jun 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friend77

Friend77 Lid

Jun 4, 2008
    70
    0
    6
    Hallo,

Voordat ik met de pil begon, nu 14 jaar geleden, was ik altijd erg regelmatig en had ik ongeveer een week tot 10 dagen na mijn menstruatie die bruinige/bloederige afscheiding.
    Ik ben 22 mei gestopt met de pil en heb volgens mij rond 8 juni mijn eisprong gehad.
    Ik heb sinds die dag bruinige/bloederige afscheiding en dat nu alweer 4 dagen.
    Soms is het ineens weg, zoals op dit moment, maar het kan best dat ik vanmiddag of vanavond er weer last van krijg.
    Verder heb ik heel erg veel last van mijn onderbuik en dan met name de linkerkant, met uitstralen naar mijn linkerbeen.
    's Avonds heb ik er voornamelijk last van en borrelende darmen/buik, winderigheid en een beetje misselijk (niet ernstig).

Wie kan mij vertellen wat dit is?
    Ik maak me eigenlijk best wel zorgen, omdat je normaal gesproken witte afscheiding behoort te hebben tijdens of na je eisprong.
    Nu heb ik hier ook een topic gezien, waarbij er vrouwen waren die ook die bloederige afscheiding hadden en zwanger bleken te zijn.
    Kan dat zo snel na het stoppen met de pil?

Ik ben bang dat ik me vanalles in mijn hoofd aan het halen ben.
    Mijn moeder had last van endometriose en heeft op haar 38ste haar baarmoeder laten verwijderen.
    Zij heeft nooit de pil kunnen verdragen, ik dus wel, dus dat zou het bij mij eigenlijk niet kunnen zijn :(
    Getver wat ben ik onzeker :(

2. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Natuurlijk zou je zwanger kunnen zijn. Maar het kan ook ontpillen zijn. Dan kan je cyclus en je hele lichaam aardig van slag zijn. Zoek ook even bij de andere topics over ontpillen, er is heel veel informatie over.
    Het kan een half jaar tot een jaar duren voor je lichaam zelf weer een normale cyclus regelt.

Succes!

3. Friend77

Friend77 Lid

Jun 4, 2008
    70
    0
    6
    Maar is het dan normaal om die bloederige afscheiding te hebben?
    Herkent iemand dat?
    Ik heb die verhalen wel gelezen van het ontpillen, maar kan daar geen duidelijk antwoord op vinden ;)

4. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik heb wel een paar keer tijdens mijn eisprong wat bloed gehad, rood en roze, misschien komt het van je ei?
    Trouwens, vanaf een week voor mijn ongi begin ik al met roze/bruin verlies voordat de boel echt doorbreekt ;)

Succes!

5. Noor83

Noor83 Actief lid

Jun 12, 2008
    186
    0
    0
    Ik ben ook vorige maand met de pil gestopt en ik had ook na twee weken ongeveer bruine afscheiding. Ik denk dat het gewoon komt omdat je met de pil gestopt bent. Ik heb me er in ieder geval geen zorgen om gemaakt, inmiddels ben ik zelfs gewoon weer ongesteld na 27 gestopt te zijn.

Share This Page