Nee, maar ik ben dan ook net 36 weken. Weet wel hoe het is om ver overtijd te gaan (met 41+6 bevallen de eerste keer). Het is niet leuk, maar hou er rekening mee. Dat scheelt al iets!
ja ik word sowieso woensdag ingeleid als de baby er dan nog niet is maar wil graag dat de baby spontaan komt
ik ben ook nog steeds aan het wachten ben het wel een beetje zat nu vanaf vamiddag rommelt het wel een beetje dus hoop dat het doorzet en snel de kleine in m'n armen mag hebben succes nog ff met de laatste lootjes
Ik heb ook tot 41w rondgelopen. Helaas, je kan niet veel meer doen dan wachten. Maar vond het ook wel zeer vervelend! Veel succes en hopelijk heb je snel je kleine spruit in je armen.
Hier ook nog iemand die aan het wachten is. Heb ook nog niet het idee dat de kleine in aantocht is. Zit niets anders op dan wachten ben ik bang. Woensdag weer naar de verloskundige en dan gaat ze kijken of strippen zou kunnen helpen. Hoop natuurlijk dat het voor die tijd zelf komt.......
Heel veel succes dames. Weet hoe het is. Mijn zoontje is geboren met 42+1. Hoop dat deze wat eerder komt
Ja...dinsdag ga ik dat bespreken....door het al maanden niet fatsoenlijk slapen ivm overgeven snachts begin ik nu echt oververmoeid te raken...lijkt me geen goede start met een pasgeboren...want het maar 4 uur slapen hou ik echt geen week meer vol...daarbij heb ik al vanaf de 13 weken extreme bekkenklachten en we verwachten een grote baby...dus ik wil max tot de 41 weken doorlopen Maar zal dinsdag eerst gestript worden denk ik
met bekkenklachten zouden ze eigenlijk eerder moeten inleiden he wat raar dat je eigenlijk zo lang moest wachten. Ik verheug me ook op de inleiding maar ben ook een beetje bang van wat mij te wachten staat haha