schattige grappige leuke uitspraken van je man/vriend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hallo allemaal,

Nou mijn vriend maakt me echt aan het lachen, en weet me ook te ontroeren sinds we weten dat ik zwanger ben.

zo waren we vorige week voor een inwendige echo. vraagt hij thuis zo van schat, stel nou dat die gyneacoloog een leuk uitziende man was geweest, had je dan een erotisch gevoel kunnen hebben bij dat onderzoek? Die gedachte kwam bij hem mede door het dildoachtige apparaat wat ze naar binnen schuiven. :)

dus ik kijk hem aan en begin te lachen, niet gemeen hoor. maar heb hem wel even uitgelegd dat ik niet echt warm wordt van iemand die met hadnschoenen aan een plastic stik naar binnen schuift in een ziekenhuis kamer ;) . ja maar dat zou toch kunnen zegt ie. ik heb hem kunnen overtuigen dat dat absoluut niet het geval is.

Hebben jullie ook weleens dit soort opmerkingen/vragen gehad?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha, nee niet mn vriend. De moeder van mn vriend (notabene kraamverzorgster) noemde ons ukkie laatst een 'parasiet'. Nou ja zeg.. Niet lullig bedoelde ze dit hoor!

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    mijn schoonvader noemt me zwangere huismus.. Haha

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha dat heb ik ook al regelmatig gehoord idd, vind het wel grappig ;)

Edit: ik vind het zelf wel erg schattig dat m'n vriend opeens veel bezorgder is om mij. Dat ben ik helemaal niet van hem gewend :)

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je niet echt wild wordt van zo'n inwendige echo.

Mijn vriend had laatst ook iets grappig.
    Hij moest po*pen midden in de nacht maar het wou niet, hij moest er zelf van zweten zoveel last had hij ervan.
    Komt hij 's morgens bij mij aan het bed, zegt ie met een zorgelijk gezicht "ik moest wel even aan jou denken wat jij moet straks ook" Haha ik had het niet meer, die kop er ook bij. Prachtig :)

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja die ken ik ook ja die uitspraak.
    Mijn vriend zei het een keer hij zei heel droog eigenlijk is het gewoon een parasiet nou ik lag in een deuk en me moeder was er ook bij en die moest ook onwijs lachen.

7. Angel Eyes

Mijn ouders hebben een nieuwe bank, en van de week was ik bij ze en wilde ff tukken. zegt mijn vader met zijn jokerface.. niet op de bank liggen hoor straks breken je vliezen en is mijn bank naar de klote.

ik had het niet meer, en ben gelijk ook nog eens op zijn plekje gaan liggen.

8. Angel Eyes

Mijn mannetje en ik hebben net de DVD het wonder van een nieuw leven gekeken, en daarin noemden ze de embryo ook een parasiet moest gelijk aan jou denken. haha

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Aan MIJ, nou thanxxx :cry: GRAPJE!

10. Angel Eyes

neeheeejjj knufff aan je schoonmoeder bedoel ik :p

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) :D :) ;)

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Las je verhaal Angela en moest gelijk denken aan de moeilijke dag in juli toen bevestigd werd dat ik een miskraam had gehad.

M'n vriend was zo irri...en achteraf (oa nu) moet ik er om lachen, maar toen kon ik hem wel villen/iets aandoen. Heb het verhaal ook wel eens eerder ergens geplaatst op de site.

Lig ik daar in dezelfde onplezierige houding als waar jij het over had met de inwendige echo, ging de VK de gyn halen...pakt ie dat ding beet en zegt ie ineens: Zal ik het eens ff bij je proberen! :confused:
    vervolgens zei hij ff niks en ging het appararaat inspecteren, hoe en waarheen lopen de snoertjes enz....
    Vervolgens ging hij op de weegschaal staan om z'n eigen gewicht te wegen en ging een beetje mopperen wat voor verlies hij wel niet geleden had! (terwijl IK daar lag...ook verdrietig en bang voor wat er verder komen ging)
    Na afloop hadden we nog een gesprek bij de gyn en toen was ie weer lekkee tactisch op dreef (nu denk ik maar het zullen de zenuwen zijn geweest) zitten we daar binnen,gyn is aan het vertellen, komt ie ineens dwars door het verhaal omdat ie een foto van een klein kindje zag hangen. Zegt ineens: Mooi kindje, is dat uw dochter/zoon.. :( (hoezo ADHD, met alles tegelijk bezig)

Het leukste en ook wel liefste komt nu...
    Er was sprake van een buitenbaarmoederlijke zw.schap, maar wat dat nou is...had ie geen kaas van gegeten.
    Ik had in de wachtkamer in Jip en Janneke taal al geprob het een beetje uit te leggen en dat had hij letterlijk in zich opgenomen.
    Zitten we daar....zegt ie ineens dwars door het gesprek heen: Maar dan kunnen jullie toch opereren en het vruchtje/kindje van daar naar hier (wijzend naar baarmoeder)verplaatsen!?...

Mannen, soms kunnen ze er wat van hoor! ;)

Mirre

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wij krijgen eind november een geheel nieuwe auto en ik wil in het ziekenhuis bevallen. Zeg ik gisteren zo tegen mijn man: Stel je voor, zijn we straks onderweg naar het ziekenhuis en breken m'n vliezen!
    Mijn man zijn reactie was: OOOOH nee toch?
    Moest echt erg lachen! :)

Gr Otje

14. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb vorig jaar last gehad van Cystes, die erg groot waren en operatief verwijderd moesten worden, steeds bij elke controle zat er weer 1(gelukkig maar 1 keer geopereerd) volgens de gyn..eitjes genoeg dus! Toen we begonnen met klussen was het eerste wat mijn mannetje zei: Wij worden zeker zwanger, want jij heb kieviets eieren, die kunnen niet gemist worden!

Verder sta ik er ook van te kijken hoe erg hij met me meeleeft en hoe lief hij is! Onvoorstelbaar, zijn 8 weken zwanger en je moest eens weten wat hij allemaal al verbouwd heeft aan de logeerkamer voor de beeb! hahaha

15. Angel Eyes

hahaha geweldig zeg die verhalen.

maarre mirre wat een mannetje heb je toch he, wel heel lief. dat is de manier zoals mannen er bij betrokken zijn. Ik probeer het me weleens voor te stellen wat het is voor een man, ik bedoel wij voelen alles en zij moeten alles maar van ons aannemen en van alle dokters die zich ineens met je leven bemoeien.

Ik heb ook nog wel een lieve. Mijn vriend komt altijd even bij me zitten als ik weer eens vroeg op bed lig. ging hij van de week ergens 20 cm boven mijn navel praten en kusjes geven, alsof hij tegen het kindje aan het praten was. dus ik zeg schat euuhm hij zit een halve meter lager. :p ow eeuhm okej en daar ging hij hoor naar het schaambeen, zijn verhaal afmaken tegen het wurmpje. ik probeer dan niet te hard te lachen omdat hij dan helemaal nooit meer iets doet. die onzekerheid is ook bij hun erg groot.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Héél herkenbaar dit! ;)

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    miekie82

Verbouwen is hun gevoel tonen volgens mij.
    Toen we wisten dat we zwanger waren in juli...datzelfde weekend wilde m'n vriend de vloer uit het 'baby'kamertje slopen ..., en pakket gaan leggen...hoezo snel!? :confused:
    Heb hem nog net een beetje kunnen afremmen gelukkig, maar het is wel lief ;)

18. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hahaha

Ja ze zijn echt te schattig af en toe he! :p

Mijn vriend ontroerde me tot tranen aan toe vorige week:

Al een tijdje viel het me op dat hij veel minder aan mijn buik zat. Eerst zei ik er maar niets over, dacht dat ik me aanstelde ( hormonen toch) Maar na een aantal dagen was ik er zo verdrietig van dat ik vond dat ik het maar moest zeggen. Dus in bed...ik al mijn moed verzameld....vraag ik hem wat er is en waarom hij niet meer aan mijn buik wil zitten.....

Kijkt hij me heel schuldbewust aan..Want zegt hij: " ik vind het zo zielig voor jou, want de beeb gaat altijd meteen schoppen als ik mijn hand op je buik leg en dat zal jou zo'n zeer doen" :confused: :confused:

Aaahh dat is toch to cute! :D
    Heb hem snel maar uitgelegd dat het juist helemaal geen zeer doet...hihihihi
    ( zo zie je maar dat het wel handig is om dingen tegen elkaar te zeggen! Ik maar denken dat hij zo'n ongeintresseerde botte ... is :oops: )

gr. Debby

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Mijn man noemt onze kindjes onze aapjes, dat komt er altijd zo lief uit! Hij zegt dat het voor hem aapjes zijn tot ze eruit komen, want hij kan zich er nogsteeds erg moeilijk een voorstelling van maken dat hij papa wordt!

Wat dat verbouwen betreft: Hij heeft alle wilde plannen van de wereld en ik voer ze uit! Hij is zo ontzettend druk met zijn bedrijf dat hij helemaal geen tijd heeft om druk te zijn met verbouwen.....
    Gelukkig kan ik zelf ook best veel en heeft hij weer vrienden die hij aan het werk kan zetten om me te helpen! Zo komen we er wel....

Marian

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mijn vriend wilde laatst weten of ik met links of rechts borstvoeding wil gaan geven!?

ennuh, net zoals kluun al zei, mijn vriend was er ook zoeen die dacht dat het beneden een groot gapend gat van 10cm zou worden tijdens de bevalling. hihihi.

verder is hij heel lief met mijn buik hoor, kletsen en steeds maar proberen of hij met een wc rol het hartje kan horen.

Deel Deze Pagina