Ik heb een vraagje, Ik ben nu 6 weken zwanger en vanochtend bij het wakker worden had ik heel veel pijn onder in de buik/krampen/misselijk gevoel en ik moest erg zweten. Dit hield ongeveer 15 minuten aan. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook en toen had ik er bloedverlies bij en eindigde het in een miskraam. Nu heb ik nog geen bloedverlies maar ik vraag me af het ook iets anders dan een voorbode van een miskraam kan zijn. (hoop ik) groeten Pacific
Hoi Pacific, het kan een blaasontsteking zijn, hier heb je in de zwangerschap vaak a-tipische klachten van. Je kunt je urine altijd even naar de huisarts brengen. Verder kunnen het de gewone groeipijntjes zijn. Ook kunnen je darmen even in de knel hebben gezeten. En soms zie je ook wel dat je baarmoeder even geprikkeld is geweest door bijvoorbeeld moeizame ontlasting of na geslachtsgemeenschap. Even afwachten dus... Groetjes Brigitte
Bedankt vooe de reaktie. Tot nu toe geen bloeding en nu iets geruster dat het nog zoveel andere oorzaken kan hebben. Groeten Pacific