Implanon vraag....

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mutsie79, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Nadat ik net een vroege miskraam heb gehad, zijn mijn man en ik wel geschrokken en wil ik nu toch maar aan de anticonceptie. (we deden voor het zingen de kerk uit, risicovol idd, als het goed was gegaan was het zéker wel welkom geweest).

Implanon lijkt mij wel wat, maar mijn vraag is of er mensen zijn die er van aangekomen zijn? Ik ben best veel kilo's afgevallen (35) en ben als de dood dat er weer kilo's bij komen.
    Dus wat is jullie ervaring hiermee?

2. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de implanon ongeveer twee jaar gehad. Ben in die twee jaar ongeveer 8 kilo aangekomen. Weet niet of dit per se door implanon komt. Was toen pas getrouwd, at veel meer en ongezonder dan vroeger. Dus bij mij waren het denk ik verschillende factoren.

Was er wel heel tevreden over. Zou het zo weer nemen. Toen ik die verwijderd had, was ik een week erna zwanger geworden.

3. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Hoi hoi,

Ik heb de implanon 5 jaar gehad maar ben geen kilo aangekomen.
    Ik ben pas aangekomen toen ik er mee stopte maar dat was waarsch omdat ik toen ook gestopt ben met roken (10 kilo dus dat klopt wel).

Juutje

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik ben ook niet aangekomen van de implanon,er zitten sowieso minder hormonen in als in de pil
    ik was er super tevreden over en als ik weer aan de anticonceptie ga dan neem ik em zo weer

5. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb hem nu sinds 1 november dus nog niet zo lang maar ik ben bezig met afvallen en tot nu toe heb ik niet het idee dat ik extra hard mijn best moet doen hiervoor ofzo :)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb hem nu 5 maanden en ben eerder afgevallen dan aangekomen.

Deel Deze Pagina