Kan iemand me vertellen of ontbijtkoek nu stoppend of laxerend werkt? Het schijnt namelijk goed te vullen en ik heb echt ontzettend honger heel de tijd. Maar mijn darmen werken niet zo mee, dus als het stoppend is, kan ik het beter laten vrees ik.
Niet te veel ontbijtkoek eten hoor, er zit namenlijk kaneel in en tijdens de zwangerschap wordt aanbevolen zo min mogelijk kaneel te eten. Liefs Wendy
Volgens mijn gynaecoloog moet je wel 4 hele ontbijtkoeken per dag eten voordat het slecht is (geldt ook voor stroopwafels e.a.) Dus lekker genieten van je koek
Je mag gerust ontbijtkoek eten. Je moet wel zoveel eten wil het schadelijk zijn. Dat het niet zou mogen vanwege de coumarine die in kaneel zit is echt een broodje aap verhaal, zei mijn vk. Ik eet veel van die "Bammetjes' van Peijenburg. Zitten apart verpakt. Handig om mee te nemen onderweg of naar je werk. Ze bevatten zelfs meer vezels dan een bruine boterham. Pim
Ja, ik ben ook egek op plakjes ontbijtkoek. T vult lekker en t is goed voor de stoelgang. Die laxerende werking kan ik nl. erg goed gebruiken.....
Hoi allemaal, Mijn verloskundige gaf juist aan dat de kaneel in ontbijtkoek heel slecht is voor je baby, en dat je het eten hiervan moet beperken tot 2 sneetjes per dag. Ik zou als ik jou was toch maar eens goed informeren over het gebruik hiervan. Groetjes Monique76