Zo'n rugpijn!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Princess, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess

Princess Actief lid

Ik heb zo'n rugpijn. Ik verga ervan. Ik ga al naar de kinesist, maar dat helpt dus van geen kanten. Als ik die oefeningen doe, wordt het alleen maar erger. En volgens mijn kinesist kan dat niet dat ik pijn heb bij het doen van die oefeningen...

Is er iets waarmee ik mijn rug kan inwrijven? Masseren ?

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    waar in je rug he je pijn? Ikzelf heb veel last van mn onderrug (stuitje); het enige wat daar etgen helpt is liggen en heel rustig aan doen. Heb er opw erkdagen ook meer last van. Ook heb ik soms last van schouderbladen; dat heeft te maken met de combinatie van spanning op t werk en een andere houding achter de computer door mn dikke buik... het enige wat daar tegen helpt is minder achter de comp en af en toe even een loopje..

Succes

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik ben ruim 7w zwanger en ik heb er ook al een anderhalve week last van....en niks helpt...

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Tijdens mn zwangerschap ben ik door mijn rug gegaan, duurde heel lang voordat het wat beter ging.
    Ik ben zelf naar de fysio geweest en dat gaf na verloop van tijd wel verlichting en aan de einde van de zwangerschap liep ik weer normaal.
    Wel in beweging blijven hoor, anders word je helemaal zo stijf

5. Princess

Princess Actief lid

Ook bij mij is het de onderrug.
    Ik kreeg oefeningen van de kinesist, maar die maken het alleen maar erger.

Als ik aan het werk ben, heb ik ook meer last ja. Ganse dag bureauwerk. Ik ga wel dikwijls een toerke doen in 't stad, maar dat helpt maar tijdelijk.

Ik ben nu magnesium aan het bijnemen, misschien dat dat helpt...

6. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ik had dit ook in de eerste zwangerschap heb toen cesar therapie gehad en dat holp wel.....begin nu ook al weer last te krijgen :oops:

7. Princess

Princess Actief lid

wat is cesar therapie eerlijkbeertje?

8. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ik heb juist enorme last van me schouderbladen dat gedeeltje in het midden van je rug ..het brand en slaat dan naar me nek..k ga elke week naar de pysio en dat helpt wel eigenlijk..k krijg oefeningen mee en die doe ik dan en als het so door gaat dan moet het over paar weken over zijn..

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb zelf last van lichte bi en loop bij de fysio. gisteren zo`n last dat ik bijna niet meer kon lopen. vanmorgen naar de fysio geweest en mn bekken stond erg scheef. hij heeft het weer recht gezet en kan nu weer zo goed als normaal lopen. heb nog wel last maar dat is tegenwoordig normaal voor mij. bij mij helpt fysio wel. ook sport ik 2x in de week onder begeleiding van mn fysio en ik merk echt wel verschil. mn spieren zijn sterker en daardoor kan ik het allemaal wat beter opvangen. als ik jou was zou ik even navragen of er in de buurt een fysio is waar je onder begeleiding kan sporten. heb er zelf veel baat bij en hoor er om me heen ook veel positieve reacties op. sterkte ermee en ik hoop voor je dat het wat minder wordt.
    liefs doris

Deel Deze Pagina