Dampen verfspuitbus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door elle76, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elle76

elle76 Nieuw lid

4 mei 2011
    1
    0
    0
    Ik maak me een zorgen om het volgende. Ben bijna 15 weken zwanger en heb gisteravond een verfspuitbus gebruikt in mijn slaapkamer om een paar randjes van de muur af te werken. ben hier een kwartiertje mee bezig geweest. Mijn huis gaat de verkoop in en krijg vandaag onverwacht een kijker en wilde op t laatste moment nog even snel wat randjes afwerken. Stom, stom, stom, heb dus een spuitbus gebruikt omdat er iets anders niet voorhanden was. Heb uiteraard de ramen wagenwijd opengezet tijdens het spuiten en verder nog de hele nacht de ramen open laten staan van deze ruimte. ben wel zo slim geweest om niet in mijn slaapkamer te gaan slapen vannacht, maar heb denk ik toch wat giftige dampen ingeademd. Bah, het spookt nu al de hele ochtend door mijn hoofd dat ik schade heb aangericht aan mijn baby. Ik ga nooit meer deze troep gebruiken, maar daar heb ik nu weinig meer aan. Wat denkt u, kan er schade zijn aangericht aan mijn baby?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Je hebt heel goed gelucht. Waardoor de dampen goed vermengd worden met lucht en verdwijnen.
    Dan is de kans op schade nihil is.

Als het verf op waterbasis is kan het zo en zo geen kwaad.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina