Hallo, Ik zoek mooie verhalen van vrouwen, die er laat achterkwamen dat ze zwanger waren. Wil je meewerken aan een telefonisch interview en vind je het leuk als je verhaal wordt opgetekend in Wij, Jonge Ouders, mail mij dan snel op onderstaand mailadres voor dinsdag 23 april a.s. Tot mails! Vivianne van Bijsterveld Wij Jonge Ouders r.bijsterveld3@chello.nl
Ik heb het net door gestuurd naar een internet-kennisje, ze wist niet dat ze zwanger was totdat ze op bed lag met de beeb in haar armen! ze was 3 weken ervoor nog naar de huisarts gegaan met pijnlijke borsten, maar er was niks te vinden... Ze heeft vorig jaar ook in de Vriendin gestaan.. Misschien heeft zij intresse om mee te werken eraan...
hoe doe je dat dan pam? je vrienndin dan dus ze was ook niet veel aangekomen of voelde dan ook geen baby raar
Ik ken haar via het net... Ze had niks gemerkt.. een dag ervoor wat ze nog met 2 kids op de fiets de dijk op gefietst, volgende dag kreeg ze ontzettent veel pijn, ze dacht eerst dat het misschien daarvan kwam.. Huisartsenpost gebeld, ze moest daarheen komen maar ze zei dat dat haar niet meer lukte.. er is toen een huisarts gestuurd maar net voordat die binnen kwam is de beeb geboren... ik ken haar niet persoonlijk alleen via het net en ik heb haar verhaal ook in de "Vriendin" gelezen met een fotootje erbij.. Het is haar 5e kindje! Bij de anderen wist ze het wel maar bij deze niks gemerkt de hele zwangerschap en haar huisarts ook niet.. Echt raar he, ik kan het me niet voorstellen zo, als ik de beeb in mijn buik voel trappelen en de buik groeit.. alle kwaaltjes die erbij komen kijken.. maarja, toch gebeurt het soms..
Nee ik kan me er ook niets bij voorstellen, maar daarom extra leuk om de verhalen te lezen, zodat je je er toch een beetje een beeld bij kan vormen. Dus ik zou zeggen mensen schroom niet en mail dan kan ik dat lekker in de Wij jonge ouders lezen en me misschien meer een beeld vormen
kan me er echt niets bj voorstellenbedoel je moet de baby toch voelen trappen en alles en je word toch wel wat dikker haha menstrueerde ze dan ook gewoon door? nee aan dan van wel anders ga je toch nadenken hahaha vind ut knap
Ik ken iemand die al ca. 20 weken zwanger was voor ze erachter kwam. Denk niet dat ze mee zal werken hoor. Maar zij was al zo lang bezig met zwanger worden dat ze dacht dat het nooit zo lukken. En tuurlijk voelde ze van alles, maar ze dacht het ergste. Dus in de richting van darmkanker. Toen ze het vertelde dacht ze dan ook dat ze net zwanger was. En de dag erna (was haar echo) vertelde ze met een rood hoofd, dat ze al op de helft zat. Twee weken later begon haar buik te groeien. Ze was overigens volslank hoor. Alles goed gegaan, kindje is een maand te vroeg met keizersnede geboren. Op de laatste werkdag, voor haar zwangerschapsverlof. (Ze kwam thuis en de weeën begonnen.)
Ik ken ook een meisje (toen 16jr) die dus zwanger was zonder dat ze t wist. Ze was vrij stevig en droeg op t einde nog dezelfde maat als daarvoor. Ze had een enorm onregelmatige cyclus, dus vond het niet gek dat ze niet ongesteld werd. Op dé dag had ze enorme pijn in dr rug en besloot een bad te nemen. Toen is het begonnen. Haar moeder werd op dr werk gebeld met de mededeling dat ze net oma is geworden. Haar reactie:"Dat kan niet, want ze heeft niet eens een vriendje"..euh, blijkbaar wel dus En weet je, het was niet eens een klein kindje ofzo, best een groot jochie, helemaal gezond, hij is nu een jaar of 4, de ouders zijn nog bij elkaar en alles gaat goed. Maar ik blijf het bijzonder vinden en het is dat ik dit meisje en haar familie zelf ken, anders had ik t niet eens geloofd
sow najah nu zien we dat het dus wel kan ja want ik geloofde het normaal ook niet bedoel je moet toch wat voelen en alles . ja met een onregelmatige cyclus dan wacht je gewoon zou ik ook doen aangezien mijn cylus ook van de kaart is . maar wel bijzonder en een schok tegelijk bedoel voor de ouders van dat 16jarige die zijn zig lam geschrokken en dat meisje zelf ook .maar dat ze dezelfde broekken nog aan kom pfjoe zie je niet vaak.
mijn vriend zijn oma had dit ook bij haar laatste dochter dat ze pas 2 weken van te voren wist dat ze zwanger was. kan er ook niet bij hoor maar ze was aardig stevig mischien dat je het kindje dan minder voelt. ze was trouwns wel elke maand ongesteld.
Het kan wel degelijk, al kan ik het me nu ook bijna niet meer voorstellen dat ik zwanger zou zijn zonder het te merken. Ik was, inmiddels 6 jaar geleden, met mijn beste vriendin op vakantie. We hebben daar alles uitgespookt wat we maar konden als twee jonge vrijgezelle grieten. Zelfs sporten als raften, abseilen en bungee jumpen gedaan. Daarna weer lekker terug naar huis. Stappen we uit de bus, de moeder van mijn vriendin haalde ons op en zei maar 1 ding: Wij gaan nu naar de dokter! Waarop wij elkaar vreemd aankeken wat dit nu voor iets raars was. Bleek dat mijn vriendin zwanger was en twee weken later is de kleine geboren. Echt ongelofelijk raar was dat maar echt niemand heeft iets gezien. Moet ik er wel bij zeggen dat ze niet de slankste was en in die tijd ook aan de prednison heeft gezeten vanwege een schildklierafwijking. Dus dat dat waarschijnlijk ook wel de reden is geweest dat niemand en ook zij zelf er niets van gemerkt heeft.
Er was een tijdje geleden toch ook een kickbokster zwanger? Ze wist het niet had een dag voor de bevalling nog gevochten: http://www.ad.nl/fun/bizar/article741209.ece
mijn oma was zwanger van nummer 6 (was net bevallen van nr 5) en naar z'n 5 maanden voelde ze zich toch echt zwanger. ze werd gewoon ongesteld en zwangerschapstesten waren negatief. ze dacht van nou ben dan vast niet zwanger en dit gevoel zou ik wel hebben omdat ik net moeder ben geworden ook gebruikte ze een spiraaltje. een maand later moest haar spiraaltje verwisselt worden en de dokter zag dat haar baarmoeder mond gesloten was en stuurde haar voor een echo door. En wat bleek ze was alweer ruim 6 maanden zwanger. 1 maand later is ze bevallen van mijn oom inc. spiraal. veel te vroeg en hij woog net 1 kg en zo groot als je hand. maar hij heeft het overleeft en is nu alweer 24 jaar oud. kort daarna is mijn moeder bevallen van mijn zus nu ook 24 jaar oud haha ze wisten niet van elkaar zwangerschap en mijn oma ook niet van die van haar zelf.
Die moeder zag ons uit de bus stappen en zag ineens een hele verandering qua uitstraling en buik bij haar dochter en had meteen het idee..... die is zwanger! dus vandaar de reactie naar de dokter...