Heb nog steeds last van me Pijntjes. Nu 37 week zwanger. Als het niet over ging moest ij weer bellen. Maar ik twijfel nu, zal ik wel of niet gaan bellen. Straks is er toch niks, of denken ze belt die weer. (zo gevoel heb ik, alsof ik me haast aanstel of zeur)
Als je het niet vertrouwt gewoon bellen daar zijn ze tenslotte voor. Heb je al een kruik of een warme douche geprobeerd?
Ja douchen kruik het helpt allemaal niks meer. Maandag zeiden ze ook dat het aan rommelen is. Zondag bmm 3cm, maandag bmm 2cm.
Bij twijfel altijd bellen.. ze zullen dat echt niet erg vinden.. Bij mij zeggen ze elke keer weer dat je niet te vaak kan bellen..
Ik denk dat je je voor je kop slaat als je nu niet belt en er blijkt echt iets niet goed te zijn. Gewoon bellen dus! Wij op het forum kunnen je niet zo goed adviseren als een verloskundige of gynaecoloog dat kan.
Bellen meid is echt beter! Het komt echt goed en je word niet voor gek aangezien hoor ze vinden het juist fijn als ze weten hoe het met jou gaat
Ik zou zeker bellen... Juist omdat het al langer rommelt, en de pijn dus niet weggaat.. Beter bellen dan onnodig risico lopen.. Toch? Succes!
Gaat nog steeds zelfde, gisteren heen geweest. Alles ziet er goed uit. Is steeds aan het rommelen, maar het zet nog niet door. Heb slaappillen mee gekregen om kgrer goed te slapen. (heeft niet heel veel geholpen voor mijn gevoel). Lopen en iets doen gaat nog steeds niet, dan veel meer harde buiken en pijn. Hoop dat het angel door zet of afzet, Word hier moe van.
Ja dat is wel vervelend het moet of doorzetten, of stoppen.. dat maakt het niet zo onzeker haha Ik hoop in ieder geval dat je toch wat beter kan slapen.. Alle beetjes helpen.. Succes