vocht vasthouden, Wanneer na de bavalling kreeg je ong. weer enkels en polsen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gillian2009, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hallo,
    ik houd enorm vocht vast. heb geen enkels meer. dikke polsen, geen knokkels meer en kan zelfs id ochtend geen vuist maken zo dik vh vocht zijn mijn handen. Hoe snel na de bevalling slonken je enkels en handen weer? paar dagen of weken? Heb er echt last van als ik moet schrijven enzo. heb ook door het vocht carpale tunnel syndroom. Lijkt me lekker als alles weer slinkt haha.

2. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik had het niet zo erg, dat lijkt me heel naar... maar bij mij was het een paar dagen na de bevalling weg.

Sterkte!

3. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Na een week was alles weer als vanouds! Ging erg snel hoor.:)
    (ben bevallen tijdens een hittegolf dus hield vrij veel vocht vast)

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik had er bij mijn zoontje ook heeeeeel erge last van. Helaas is het nu erger en eerder begonnen. Na de bevalling was ik het heel snel kwijt, vooral 'snachts heb ik heel flink gezweten, ook het carp.tun.syn was al binnen 2 dagen weg, zalig geen tintelende vingers meer! ik slaap nu zelfs met skeeler braces omdat het tintelen anders echt scherpe pijn wordt. Van de vk moet ik meer drinken en zoete en zoute dingen laten staan, maar ik kan nu niet zeggen dat ik verschil merk...

5. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Ik had de dagen na m'n bevalling zulke dikke enkels en voeten dat ik eruit zag als een olifant, schrok ik best van had er al last van tijdens de zwangerschap, maar zó erg (was wel 30+ graden toen). Na een dikke week was gelukkig alles weer normaal.

Deel Deze Pagina