Week achter in groei en hartje te traag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ukoldaatje, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoi verloskundigen,

Eindelijk, na de derde ICSI dan een positieve zwangercshapstest.

Helaas, op de dag dat we 7 weken zwanger zouden zijn, kregen we onze eerste echo..(dodag 16 0kt)

Het vruchtje bleek een week achter in de groei en het hartje klopte veel te traag.

Nu heb ik in mijn eerdere relatie 2 keer een missed abortion gehad, maar nog nooit heb ik met eigen ogen het hartje zien kloppen..

Het is zo vreselijk moeilijk, zie je voor de eerste keer je kindje, het hartje wat klopt, maar dan krijg je te horen dat je meteen afscheid moet nemen.

Nu moeten we as donderdag terug voor een echo om te zien of het idd niet meer groeit.

Ik moest ook sinds afgelopen donderdag stoppen met de progesteron bolletjes.

We zijn nu 5 dagen verder, nog geen krampje, nog geen druppel bloed.

Terwijl de arts had gezegd dat de kans erg groot is dat het een dezer dagen vanzelf los komt.

Zou mijn lichaam niet zelfstandig het vruchtje afstoten, gezien mijn eerdere missed abortions?

En gebeurt het ook wel eens, dat een vruchtje zich hersteld?

Ik heb geen hoop meer, mijn man wel..

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Wat heb je al een hoop meegemaakt! Pittig hoor!
    Ik vind het goed dat je man hoop heeft, dat moet jij ook doen. Heb vertrouwen in je lichaam dat ze dit kan!
    Dat het vruchtje nog niet is afgekomen kan betekenen dat het gewoon hartstikke goed zit! Maar ook dat je lichaam nogniet heeft erkent dat het geen goede zwangerschap is..............Donderdag weet je meer, ik ga ontzettend voor jullie duimen!

Laat je het me even weten?

Imke

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoi Imke,

Het vruchtje zit tot nu toe nog steeds.
    Heb geen pijn en geen druppel bloedverlies tot nu toe..
    De arts daarentegen was heel sceptisch, en zei dat het heel slecht nieuws was. Dat het ws een dezer dagen af zou komen.
    Nu deed ik net even een sensitest, zomaar, voor de laatste keer omdat we uitbehandeld zijn..

Was die een aantal weken echt pas na een aantal min positief gekleurd, nu kwamen er meteen 2 dikke strepen.

Nu weet ik ook uit ervaring dat ik bji de 2 missed abortions ook een positieve test bleef houden tot na de curretages..

Maar goed..

Ik laat donderdag weten wat de echo en de arts ons te vertellen hebben..

Deel Deze Pagina