hoi meiden , heb een vraagje. sinds 2 dagen heb ik regelmatig pijn die trekt van onderbuik naar vagina. een soort pijnscheuten. ik weet niet wat dit is maar is zeker niet fijn. weet er iemand raad
Lijken het op een soort van steken? Want dat had ik ook bij Gwen op het eind. Heel erg onprettig, het was niet constant en volgens mij ook niet elke dag maar als het er was was het vervelend. Of bedoel je dit niet?
het is geen bandenpijn. voel het aan het begin van de baarmoeder mond zeg maar. het zijn inderdaad een soort van steken
is van het indalen. Ik herken het. Heb het gevraagd aan mijn vk en die zei indalen. 3 weken later voor controle geweest en het kindje was inderdaad ingedaald
Als je zwanger bent, krijgt bijna iedereen op een gegeven moment van allerlei pijntjes die niemand precies kan verklaren, vaak zijn ze ook nogal vaag en moeilijk uit te leggen. Maar het schijnt er gewoon bij te horen. Gelukkig gaat het allemaal weer over als de baby er is.
ben met de andere dames eens, de beeb is aan het indalen. Ik heb er ook heel veel last van en mijn vlos zegt dat de baby aanhet indalen is,. prettig is het indd niet.
Mijn zwsch-gymjuf had het ook over die steken, heel hoog in je vagina, als messteken. Als dit in combinatie is met een harde buik, dan zijn het indalingsweeen. Ik herken het gevoel ook wel, alleen niet zo heftig als messteken(!), maar volgens mij heb ik er geen harde buiken bij. Ik dacht dat mijn beebje gewoon af en toe op de uitgang staat te springen.