Wanneer stopt het bloeden?

Discussion in 'Na de bevalling' started by maria84, Jan 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maria84

maria84 Lid

Feb 5, 2008
    6
    0
    0
    assistent filialleidster
    limburg
    Ik ben nu drie weken geleden bevallen. Voel me verder goed, en heb ook nergens geen last meer van, alleen dus nog die bloeding, en nog vrij veel.
    Hoelang duurde het bij jullie?
    Ben vorige week ook weer blind begonnen met de pil, dacht dat dat ook wel zo helpen om de bloeding te laten stoppen.
    Helaas, nog niet......
    Ook met sex moet je wachten totdat de bloeding helemaal weg is toch?
    Wordt ook weer tijd... :) :oops:
    Groetjes Maria

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    Bij mij heeft het bloeden echt wel 2mnd geduurd of zo. Soms was het een dagje minder of helemaal weg, en dan begon het weer. Geen tampons gebruiken tijdens deze bloeding.
    De pil helpt niet tegen deze bloedingen, gewoon afwachten dus.
    Wij hebben niet 2mnd gewacht met sex hoor, dat gebuerde op momenten dat het bloeden even wat minder was (daarna was het weer in alle hevigheid terug! ;) )

3. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je bloed gemiddeld 4 tot 6 weken...de wond (van de placenta moet genezen) Tot die tijd niet in bad, ff geen sex, geen tampons ivm infectie gevaar....daar ben je nu extra gevoelig voor.

de pil geeft geen enkele zin om het bloeden te stoppen....die regelt je cyclus...die geneest niet snel je wond ;)

4. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Heb slecht nieuws voor je, het duurde bij mij 13 weken voor ik er helemaal van af was. Steeds als het minder werd, was het toch de dag erna weer veel.

5. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    13 weken is niet goed hoor...als het langer duurt dan 6 wekwn moet je al naar de ha

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb amper 4 dgn gebloed en wat ik heb gebloed was echt minimaal. Helaas was dat ook niet goed ik heb uiteindelijk een ontsteking aan de baarmoeder gekregen, doordat er teveel was achter gebleven :(

Share This Page