Hoi meiden,zit nu 5 dagen voor mijn nod,alhoewel mijn cyclus deze maand veel vroeger was...Had al een test gedaan(ultra)net na de eisprong..deze was positief.Heb nu weer een test gedaan,ja weet het kan niet wachten en weer een dikke maar lichte streep.Ik geloof het gewoon niet,hij knalt er namelijk ook niet echt uit.Ga over een paar dagen weer testen..zou het dan toch?2 positieve testen zeggen toch wel wat.Alhoewel het nu nog steeds fout kan gaan.Alle klachten die ik had zijn trouwens verdwenen(op de pijnscheuten in mijn baarmoeder na)
@faye24 Ik had bij mijn jongste zoon ook een hele lichte streep hoor en dat terwijl ik al 6 weken zwanger was en daarvoor heb ik heel de tijd negatief getest een streep is een streep ook al is het een lichte liefs linda
Hey tinkerbell(leuke naam trouwens)bedankt voor de reactie..heb me voorgenomen om nu pas Dinsdag weer te testen..dan moet hij duidelijker zijn.Ben bang dat het verkeerd gaat..ben natuurlijk weer veel te vroeg..Jij nog 9 dagen zie ik...spannend.Al klachten?
@faye24 ja ik had vandaag last van mijn onderbuik trok door naar de zijkanten verder wel een beetje moe maar verder geen klachten terwijl ik vorige maand echt veel klachten had ja ik heb wel afscheiding dat wel. Ik hoop dat die dikkere streep je bevestiging gaat geven die je zoekt naar mijn inziens is een streep een streep betekent dat je hcg in je urine heb anders zou er geen streep komen toch liefs linda
Nee dat klopt idd..maar heb al eens eerder een streep gehad en toen ging het later ook nog mis.Ben een beetje blij.Ik had vorige keer ook klachten en toen was het loos alarm.Nu nemen mijn klachten steeds meer af.Heb wel gesprongen aders rondom mijn borsten enidd ook steken in de onderbuik.Vervelend toch die pijntjes
@ Faye24, ik hoop zo voor je dat het goed raak is! En dat het ook helemaal goed gaat tot je een kleine wulp in je armen hebt liggen