ik moet t even van me af schrijven hoor! Op het moment zit ik 1 dag voor NOD (uitgaande van vorige cyclus) de vorige keer had ik mn ei op dezelfde dag als deze ronde en een kortere lf (12 geloof ik) Nu is dus eigenlijk morgen mn NOD maar zondag ben ik pas 14 dagen dpo. de vorige cyclus had ik 2 dagen voor mn ongi al iets roze, en volgens mij 1 dag ervoor al bruinverlies.. Nu, helemaal niks.. heb ik symptomen? ja.. ik DENK t wel.. Ik ben namelijk vandaag zoooooooo misselijk! al de hele dag.. en vanaf (ong rond mn ei) heb ik een aparte zeurende buikpijn heel laag in mn buik.. Ook zijn mn darmen goed aan t klooien (maarja heb ook PDS) mn tepels zijn gevoelig, ben emotioneel en plas volgens mij een stuk vaker.. van de week bloedde mn tandvlees ineens en mn buik is sinds vandaag opgezwollen.. en zo zijn er nog wel een hoop kleine dingetjes die wel of niet een symptoom kunnen zijn! ergens heb ik dus heel erg t gevoel zwanger te zijn, maar aan de andere kant ben ik best heel bang dat ik mn ongipijn nu gewoon niet herken, en gewoon een dikke buikgriep heb ofzo! Ik heb nog niet getest omdat ik "bang" ben voor de teleurstelling.. maar doordat ik vanmorgen me zo ontzettend zwanger voelde door alles wil ik eigenlijk morgen testen als ik niet ongi ben (NOD) maar ik ben nu even zo onzeker! weetniet.. t gevoel bekruipt me gewoon! ben gewoon bang om ongi te worden terwijl dat helemaal niet zo erg is als dat t nu voelt! Dus.. wat denken jullie? zwanger? of ziek?
Ik hoop het voor je, maar je bent nog maar net begonnen en ik merk bij mezelf dat ik het ook moeilijk vind om dingen te onderscheiden en te herkennen. Weet je wanneer je je ovulatie had? Dan zou je ook 2 wkn daarna kunnen testen? (of reken je dat al zo?) Volgens mij mag je met een cyclus van 27 dagen op dag 26 testen... Dan weet je meer!
Ik zou gewoon testen. Het kan beide zijn, zelf dacht ik ook ziek te zijn, maar bleek toen al 6 weken zwanger. De onrust en stress is ook niet gunstig voor je cyclus. Denk wel eraan dat het ook ontpillen kan zijn, als je daar pas mee bent gestopt. Heel veel succes en hopelijk is het gewoon een positieve test voor je. Groetjes, Krissa
Hoihoi Even voor de duidelijkheid, ben nu 11 a 12 dpo.. ik heb mn ei gevoeld en dat was de 10e (aan het slijm te zien en pijn te voelen, kan niet missen!) dus die lag helemaal op tzelfde schema als vorige maand ontpillen, ja dat kan.. maar toch heb ik andere verschijnselen als vorige maand.. en was ook mn cyclus al gelijk normaal vorige maand.. Ik heb mn ei dus op tijd gehad dus als door t ontpillen mn cyclus anders is kan t alleen aan de lf liggen en omdat dat vorige maand precies zo ging en ik dus een cyclus van 25 dagen had houd ik daar een beetje rekening mee.. nu testen kan ff niet (visite) maar denk er toch echt aan om t morgen te doen.. morgen is dus sowieso 12 dagen NA mn ei.. zondag 14 dagen na mn ei.. ook ben ik een beetje een buikpijnexpert qua wat darmpijn is en wat ongipijn dus normaal kan ik t heel goed onderscheiden! tis nu gewoon te erg en te verschillend door elkaar dat ik t niet weet.. ik herken dit gewoon niet! Weet ook niet wat ik opeens had.. en nog wel heb.. gewoon een beetje angst.. terwijl t natuurlijk geen ramp zou zijn als ik ongi werd. volgende maand beter.. maar toch.. weetniet, heb dat gevoel gewoon wel erg! ben nu nog heeeeel beroerd en wat eten hielp ook echt niet.. dus probeer dit wel uit te zingen tot morgenochtend want ik weet t echt niet!
Grappig om dit te lezen, klinkt stom, maar ik heb precies hetzelfde wat jij beschrijft Pam. Had mijn ei ook rond de 10e, zo'n 5 a 6 dagen later begonnen de symptomen, en nu lijken ze erger te worden! Heb nu ook continue last van mijn buik en hij is ook opgezet, vooral sinds gister! Heb last van spastische darm, maar dat voelt anders en doet meer pijn! Was vandaag de hele dag licht misselijk en de hele tijd hongergevoel. Maar als ik dan eet zit ik ook weer snel vol. Wil ik het eten uitstellen, dan ga ik vreselijk trillen. Mijn borsten zijn veel steviger en doen onwijs pijn! Zag sinds vandaag ook ineens dikke aders! Ook ben ik emotioneler en kan ik ineens uitvallen naar anderen. Ook ik wil testen nog even op zich laten wachten ivm teleurstellingen. En ook ik denk/twijfel of ik ongi/eisprongen pijnen nog wel kan onderscheiden van zwangerschapssymptomen! Ik ga er vanuit dat ik ongi wordt, maar hoop anders! 8)
Nou dat had ik dus ook! iig, tot gister gister voelde ik me gewoon ronduit beroerd als een hond! en door de extreme buikpijn twijfelde ik ff of de ongi pijn er niet gewoon doorheen zat.. maar volgens mij niet.. en t lijkt deels wel een buikgriep maar had gister wel een hogere temp, maar geen koorts.. (37.8) en ook nog steeds niet ongi en dat had ik er wel tussendoor verwacht zeg maar straks denk k ff mn eerste testje ertegenaan gooien en dan is t kijken of ik moet wachten op mn ongi die erbij komt, of dat ik moet hopen dat dit overgaat ipv dat t 3 maanden blijft!
Nou vanmorgen dus 2 hartsikke nega testen! Ik snap t niet meer.. ben blijkbaar gewoon ziek en niet zwanger! Nu wachten op mn ongi want die laat zich nog niet zien..
Hey ik zou zondag of maandag nog eens een testje doen hoor. Het kan zijn dat je hcg in je urine nog niet hoog genoeg is. veel succes Groetjes
hoihoi! thanks.. en ja dat wilde ik toch al doen.. want hoewel t mn NOD is zou ik nog geen 4 weken zwanger zijn.. dusja.. t is toch wel vroeg.. maar toch.. ben zo beroerd en had daar ff een leuk iets tegenover willen hebben haha braaf afwachten dan maar.. maar ik wacht nu eigenlijk gewoon op mn ongi die mn griep komt vergezellen..
He meid bah! Naja, zo lang je nog niet ongesteld bent gewoon even afwachten, zoals je zegt, je cyclus is vrij kort en je weet niet hoe snel je positief kan testen!
Nee daar zit ik nu ff mee.. ik heb nu vandaag iig geen ongi.. ook niet de standaard tekenen.. en ben dus gewoon ziekjes denk k.. maar omdat ik me zo zwanger voel wil ik die test! hahaha
Je hoofd kan veel doen he met je lijf... Wacht ff 2 dagen (als je nog niet ongi bent) en test dan weer! Dan ben je 15 dpo dus heb je weer meer kans!
uuhm.. 14 dpo geloof ik.. iig.. als je zeg maar de dag van ovulatie niet meeteld en ik denk dat ik er morgenochtend nog wel 1 doe.. gewoon ff kijken of ik licht wat zie.. want dat dacht ik dus bij 1 van de testen wel.. maarja.. als ik goed keek weer niet, en met draaien weer wel.. dusja.. voordrukstreepje? indroogstreepje later? i dunno! vriendlief zag t iig niet! Pffff ik baal ff van mn testen! ik wilde de KV testen en op de site zagen ze er op de voorbeeldfoto's precies zo uit! dus ik dacht lekker makkelijk maar ze zijn toch echt heeeel anders.. bij een kv test heb ik nog nooit getwijfeld!
Ow dan was je idd behoorlijk vroeg! Ja, wachten is moeilijk maar als ik jou was zou ik zondag weer testen op 14 dpo. Dan geef je eventueel HCG ook de kans om te verdubbelen. Maar goed, hou ons hier ff de hoogte ben benieuwd!
Nou ik doe er morgenochtend ook sowieso 1.. puur omdat ik t niet kan laten en vriendlief zelfs nog erger is! die wil dat ik er nu al 1 doe.. en ja tis ook wel vroeg.. dus wie weet.. zeker omdat ik toch nog niet ongi ben! en zolang ik geen bloed zie ga ik door tot ik die streep heb! hahaha heb toch nog 4 testen over
Ik heb echt helemaal geen last van me borsten Wel van veel slijm en zeurende pijn zo nu en dan in me onder buik...