Sinds een paar dagen lijkt het wel of ik meer vocht begin vast te houden. Vanochtend kreeg ik ineens mijn laarzen bijna niet meer over mijn kuiten terwijl deze voorheen te wijd waren. Ik vroeg me af of dit inderdaad al kan en normaal is, ik dacht namelijk dat dit later in de zwangerschap pas kwam (ben nu 16 weken).
Hoi, Ik had het bij de eerste ook heel vroeg. Nu begint het weer een beetje...vooral m'n vingers. Mijn VK zei: brandnetelthee drinken en bleekselderij eten. Succes!
Heb het ook al een paar weken, wel maar een beetje gelukkig. Vooral met het uittrekken van pantykousjes zie je het, dan staan er echt van die striemen in m'n kuiten , ziet er heel charmant uit. Ik leg 's avonds m'n benen lekker even de lucht in. En idd, brandnetelthee, selderij, ook peterselie, werken licht vochtafdrijvend. Liefs Monique
Ik ben in een week tijd twee kilo zwaarder geworden van het vocht. Wist niet dat het zo snel kon gaan!
Ik merk sinds een week in mijn vingers. Ze zijn stijf smorgens als ik wakker word, geen prettig gevoel.