Hallo, Hoe kondigde de bevalling zich bij jullie aan? Bij mijn eerste verloor ik smorgens mijn slijmprop en smiddags kwamen de weeen... Ik ben benieuwd hoe het bij jullie begon. Mama1981
Bij mij werd er niks aangekondigd hihihi. Ik had een minimale druk in mjin buik, en heb na heel lang denken na 2 uur toch maar de vk gebeld. Zij dacht ook dat het niks zou zijn, maar ze kwam toch even kijken. De vk kwam ik ging op bed liggen, en ja hoor 8 cm ontsluiting. En meteen kwam alles opeen: mijn vliezen braken, en 20 min, perweeen, en daar was mijn kleine meid.
Oh doe mij ook zo'n bevalling! Lijkt me wel raar, want je bent er dan eigenlijk helemaal niet zo mee bezig .
Mij lijkt zo'n bevalling ook wel wat! Bij mij braken aan het eind van de middag de vliezen, hierna begonnen al vrij snel de weeën en uiteindelijk is Jasmine de volgende morgen na bijna 2 uur persen geboren.
Ik had er eigelijk ook op gerekend dat ik iets van een voorteken zou krijgen (vliezen die breken) of iets dergelijks en dat de bevalling een aantal uur zou duren. Maar nee, mevrouw zou en moest er zo snel mogelijk uit . De bevalling duurde in totaal maar een magere 4 uur, waarvan ik de laatste 20 minuten dacht, nu ben ik aan het bevallen.
bij mij begon het met lichte weeën en uiteindelijk om half 5 snachts vliezen gebroken en daarna flinke weeën
De bevalling van mijn dochtertje begon met weeen, ik werd om 2 uur `s nachts wakker en ik had meteen sterke weeen. Uurtje later was de vk er en bijna 2 uur later is ze geboren. In nog geen 3 uur en 2 keer persen. Ik had geen voortekenen, ook geen slijmprop gezien, bij mijn zoontje wel. Wel de nacht ervoor wat voorweeen. Ik had wel een soort voorgevoel, zo van het zou vannacht wel eens kunnen beginnen, en ik had gelijk.
bij mij braken smoregnesm ijn vliezen en de slijmprop alles was er in een keer uit. en vrij vlot erna begonnen de weeen en smiddags was ze eruit.
Hier begon het met lichte weeen. Dat ging zo'n 24 uur door voordat ze echt pijn gingen doen, en 13 uur later mocht ik gaan persen. Na 40 minuten persen werd onze zoon geboren! Vliezen zijn door de verloskundige gebroken net voordat ik ging persen en ik had bloedverlies (slijmprop) tijdens de weeen.
Bij de eerste verloor ik 's middags de slijmprop en 's nachts begonnen de weeen, eerst om ruim het half uur. Maar om half 7 zette het door en direct weeen om de 10 min. Na het breken van de vliezen in het ziekenhuis om half 9 kwam er een weeenstorm en is onze dochter om 10 uur geboren. De tweede ging turbosnel. 's Nachts om 2 uur braken de vliezen. Om kwart voor 3 de eerste wee en om half 6 is hij al geboren.
op de uitgerekende datum lagen we net een half uurtje in bed dat ik alweer moest plassen. ik stond op en mn vliezen braken! snel naar de wc en daar liep alles eruit... na anderhalf uur op de wc gezeten te hebben maar weer naar bed gegaan, maar net in bed kwamen de weeen op gang, de volgende ochtend om half 9 is mn zoontje geboren...
Bij mij braken de vliezen en verloor ik de slijmprop om 7.15 uur, om 11.26 uur lag mijn dochter op mijn buik. Wel had ik al de hele nacht pijn in mijn rug, waarschijnlijk al lichte weeen, maar ik had de hele zwangerschap al last van mijn rug dus geen aandacht aan geschonken. Hopelijk gaat deze bevalling net zo makkelijk al de eerste, afwachten maar!
Ik kreeg 's nachts de eerste weeen om de 10 minuten ongeveer. De slijmprop verloor ik pas in de loop van de bevalling en de vk heeft mijn vliezen gebroken
Ik ben nog niet bevallen dus het is nog even afwachten. Maar lees graag jullie verhalen mee. (en dan het liefst die van de snelle bevallingen )