Draaierig, zweterig, trillerig enz

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Angel26, Jul 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hallo..
    Wil graag wat weten..
    Ik voel me sinds een uur heel erg trillerig, ik zweet, ben kortademig, heel licht in mn hoofd enz
    Ik heb vanmorgen 2 volkoren boterhammen gegeten, 1 beker aanmaakkoffie, een beker water, ijzertablet(zit wat lager) en mn vitamine pil. Ik heb ook een dextro gnomen omdat het normaal dan wel beter gaat maar nu niet.
    Ik heb nu een pols van 100 en mn bloeddruk weet ik niet, normaal is die 120/60.
    Normaal zakt dit wel af maar nu is het al een uur zo..kan me zelfs heel moeilijk concentreren op t beeld moet continu mn ogen scherp stellen.. Maandag heb ik een afspraak met de vk, moet ik daarop wachten of moet ik nu bellen?

liefs angel

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi angel,

Hoe gaat het nu met je?
    Als je he tnog steeds hebt, neem dan even contact op met je verloskundige als je dit nog niet hebt gedaan.

Imke

3. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hai,
    Ja ik had toch maar even gebeld, ze kon niets anders verzinnen als alles wat ik al gedaan had.. ik moest het afwachten en even gaan slapen, weer bellen als het daarna nog zo was!
    Het is wel iets beter geworden, alleen net met het eten maken ging ik weer bijna tegen de vlakte en nu trekt het ook niet echt weg... maar goed ik hou me wel rustig en kijk het verder wel aan... maandag moet ik zoiezo weer naar de VK dus bespreek ik het verder..
    liefs

Share This Page