Wat een buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) K weet niet wie er al in mn album heeft gekeken, maar als ik in andere albums kijk, heeft iedereen eigenlijk een mooi buikje. Moet je kijken wat een buik ik heb :confused: ! En dat terwijl ik normaal een vrij 'strak' buikje had. Wie heeft dit nog meer? :oops:

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik begon toen ook te groeien hoor! dat is voor iedreeen den k ik verschillend bij sommige zie j eht sneller dan bij anderen

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik had ook al snel een buik. Dat is voor iedereen anders, ligt er echt aan hoe je draagt enzo. Mooi toch? Dan zit je tenminste niet lang in de fase 'is ze nou zwanger of gewoon dik geworden' :)

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ook ik ben al aardig gegroeit ..ach ik ben er wel trots op ...(normaal ook mt 32/34)

5. ja idd elke buik is anders he en elk lichaam is anders!

succes..
    groetjes krulliewullie :)

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    kijk maar eens in mijn album.
    Ik heb mijn hele zwangerschap een flinke buik gehad. Kreeg vanaf week 6 mijn broeken al niet meer dicht.
    Lekker genieten van je buik en je niet te veel proberen aan te trekken wat anderen er van zeggen.

xx pinguin

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    meestal is de eerste vraag die ik nu krijg of het er echt maar 1 is! bij mijn zoontje had ik ook een grote buik en nu is ie nog iets groter, ik geniet er eigenlijk alleen maar van, laat ze maar praten.

8. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik ben nu 14 weken zwanger en volgens mij ben ik deze week van zowat niets naar een zichtbaar bolletje gegaan! Krijg in eens reacties van zo zo dat gaat de goede kant op.. Maar ik denk dan pas 14 weken en dan al zo duidelijk zwanger is dat wel normaal :(: Van de andere kant is het ook weer leuk om het dan te laten zien met wat strakkere shirts 8) Wel raar dat het nu ineens zo snel gaat. :)

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ben dan 15 wkn zwanger maar hier is ook al een behoorlijke buik, kijkk maar in mijn album.
    Ik krijg nu steeds de vraag hoelang ik nog moet! hahahaha...

gewoon genieten hoor!

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik vind het een mooi buikje hoor! en bij de een is het sneller zichtbaar dan de ander.

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik dacht altijd dat ik snel een dikke buik had, maar toen ik hier op het forum kwam, kwam ik erachter dat mijn buik helemaal niet zo groot was met 22 weken ;)

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Die vraag is mij ook wel 100x gesteld, vind het nogal een stomme opmerking als mensen zoiets zeggen... zeg dan niks denk ik dan :rolleyes:

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Mijn buikje begint ook al aardig te groeien, en mensen denken dat ik al verder ben dan 15,5 weken! Maar goed, ik heb er dus wel twee ;) !

Marian

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik had al wel snel een buikje maar sinds 4 weken groeit die met de week harder harder en nog een harder.

15. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Mijn buik begint ook al aardig te groeien hoor. Ik krijg nu mijn oude broeken ook echt niet meer dicht en doe er nu maar elastiek tussen. Ben benieuwd hoe groot mijn buik gaat groeien!
    Maarja, het is bij iedereen anders.

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Bij mij gaat het heeeeeel erg langzaam... Heb wel een kleine bolling en het groeit echt van onderuit (ik kan mijn baarmoeder precies in de gaten houden...) maar het gaat echt langzaam!

Kan ook gewoon mijn eigen kleding nog aan, en heb echt alleen maar strakke kleding mt 34...

Ik wil ook... hihi!

Gr. Miranda

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb ook een behoorlijke buik.
    En ik heb nog steeds het idee dat het mijn ingewanden zijn.

Iets anders: waarom zie ik een heleboel banners incl. die van mezelf niet meer?

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Laat maar, ik heb m er opnieuw ingezet.

Deel Deze Pagina