K weet niet wie er al in mn album heeft gekeken, maar als ik in andere albums kijk, heeft iedereen eigenlijk een mooi buikje. Moet je kijken wat een buik ik heb ! En dat terwijl ik normaal een vrij 'strak' buikje had. Wie heeft dit nog meer?
ik begon toen ook te groeien hoor! dat is voor iedreeen den k ik verschillend bij sommige zie j eht sneller dan bij anderen
Ik had ook al snel een buik. Dat is voor iedereen anders, ligt er echt aan hoe je draagt enzo. Mooi toch? Dan zit je tenminste niet lang in de fase 'is ze nou zwanger of gewoon dik geworden'
kijk maar eens in mijn album. Ik heb mijn hele zwangerschap een flinke buik gehad. Kreeg vanaf week 6 mijn broeken al niet meer dicht. Lekker genieten van je buik en je niet te veel proberen aan te trekken wat anderen er van zeggen. xx pinguin
meestal is de eerste vraag die ik nu krijg of het er echt maar 1 is! bij mijn zoontje had ik ook een grote buik en nu is ie nog iets groter, ik geniet er eigenlijk alleen maar van, laat ze maar praten.
Ik ben nu 14 weken zwanger en volgens mij ben ik deze week van zowat niets naar een zichtbaar bolletje gegaan! Krijg in eens reacties van zo zo dat gaat de goede kant op.. Maar ik denk dan pas 14 weken en dan al zo duidelijk zwanger is dat wel normaal : Van de andere kant is het ook weer leuk om het dan te laten zien met wat strakkere shirts 8) Wel raar dat het nu ineens zo snel gaat.
ik ben dan 15 wkn zwanger maar hier is ook al een behoorlijke buik, kijkk maar in mijn album. Ik krijg nu steeds de vraag hoelang ik nog moet! hahahaha... gewoon genieten hoor!
Ik dacht altijd dat ik snel een dikke buik had, maar toen ik hier op het forum kwam, kwam ik erachter dat mijn buik helemaal niet zo groot was met 22 weken
Die vraag is mij ook wel 100x gesteld, vind het nogal een stomme opmerking als mensen zoiets zeggen... zeg dan niks denk ik dan
Mijn buikje begint ook al aardig te groeien, en mensen denken dat ik al verder ben dan 15,5 weken! Maar goed, ik heb er dus wel twee ! Marian
Ik had al wel snel een buikje maar sinds 4 weken groeit die met de week harder harder en nog een harder.
Mijn buik begint ook al aardig te groeien hoor. Ik krijg nu mijn oude broeken ook echt niet meer dicht en doe er nu maar elastiek tussen. Ben benieuwd hoe groot mijn buik gaat groeien! Maarja, het is bij iedereen anders.
Bij mij gaat het heeeeeel erg langzaam... Heb wel een kleine bolling en het groeit echt van onderuit (ik kan mijn baarmoeder precies in de gaten houden...) maar het gaat echt langzaam! Kan ook gewoon mijn eigen kleding nog aan, en heb echt alleen maar strakke kleding mt 34... Ik wil ook... hihi! Gr. Miranda
Ik heb ook een behoorlijke buik. En ik heb nog steeds het idee dat het mijn ingewanden zijn. Iets anders: waarom zie ik een heleboel banners incl. die van mezelf niet meer?