Zoals jullie kunnen zien moet ik nog wel even, maar ik heb nu al last van vocht in mijn vingers en enkels. Is dat niet erg vroeg en kun je er ook iets aan doen om het te beperken??? (eet al bijna geen zout) Vindt het niet heel erg maar het voelt wel wat vervelend en ik vraag me af waar het schip dan strandt.
je was me net voor, wilde er net een topic over openen.. Heb er ook sinds 2 weken last van, dus heb helaas geen tips voor je.. Bij zit het voornamelijk in mn vingers en kuiten.. Omdat ik slechte enkelbanden heb zit er altijd vocht in mn enkels en heb niet het idee dat het daar erger word.. Lees dus even mee
heb er ook al sinds die tijd last van.. en bij mij helpt echt niks, ja de hele dag met de benen omhoog maar daar ben ik ook niet echt het type voor..!
hier ook last ervan! Al weken past mijn trouwring niet meer en de laatste tijd zijn dus ook mijn voeten, enkels en onderbenen gezwollen. Alles voelt strak en niet lekker. Vooral 's nachts, hebben jullie dat ook? Nou woon ik in een warm land, dus dat verergerd het ook flink. Ik las erover dat het op zich niet heel erg is; zolang je bloeddruk goed blijft. Wordt je misselijk / krijg je hoofdpijn: dan even laten checken of je bloeddruk nog goed is. Je benen 's nachts op een kussen of je voeteneinde verhogen met wat boeken. Veel drinken inderdaad en regelmatig bewegen. Ik heb net een poos met de beentjes omhoog tegen de muur gelegen Ga nu zo slapen en hopen dat het me vannacht niet weer wakker houdt door onrustige benen!