wat kan dit betekenen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door shadow, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hallo,

mijn nod was afgelopen maandag ( heb een normalen cyclus altijd) en vorige week maandag had ik lichtbruine afscheiding. en afgelopen vrijdag kreeg ik een bloeding en had wat lichte krampen. die bloeding had ik 2 dagen en daarna kreeg ik donkerbruin bloed en dat heb ik af en toe nog. en gister heb ik dus toch maar 2 testen gedaan omdat ik af en toe nog steeds krampen heb.
    ik heb een test gedaan van kruitvat en daar kwam gewoon een plusje op te staan en was duidelijk te zien en heb ook een test gedaan van cb en daar stond ook een plusje op. dus allebij positief.
    nu denk ik dat ik dus een vroege miskraam heb. of zou ik toch zwanger kunnen zijn?
    nu is ook mijn vraag hoe lang duurt het voordat het hcg uit je is als je een miskraam zou hebben?

ik test zoiezo over een paar dagen weer.

alvast bedankt voor je antwoord.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi shadow,

het lijkt er toch nog wel op dat je zwanger bent, maar een innestleingsbloeding hebt gehad. Een miskraam, ook zo vroeg, gaar vaak met meer buikkrampen en bloedverlies gepaard dan wat jij beschrijft. HCg blijft overigens na een miskraam ongeveer nog 4 weken in je urine aanwezig. Maar ik denk dat de kans toch nog wel het grootste is dat het goed zit. Spannend. Maak maar gewoon een afspraak bij de verloskundige en leg je verhaal even uit. Dan krijg je waarschijnlijk al bij 7-8 weken al een echo om te zien of het goed zit. Wat dat betreft dus helaas nog even geduld.

Groetjes Brigitte

3. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hallo brigitte,

bedankt voor de snelle reactie. ik zal dan volgende week wel even een afspraak maken.
    zoiezo wil ik nog 1 test doen.

ik dacht zelf ook een beetje aan innestelingsbloeding, want ben in 2006 ook al eens zwanger geweest en had een miskraam met ongeveer 9 week zwangerschap en dat deed veel meer pijn en verloor ook veel meer bloed.

en ik neem aan dat cb testen best betrouwbaar zijn en niet zomaar positief is.

groetjes sandra.

Deel Deze Pagina