Goedendag, Het onderwerp zegt het eigenlijk al. Ik ben 15 april j.l. voor laatste keer ongi geweest. Ik ben altijd erg onregelmatig en sla rustig een maand of zelfs 2 over. Maar na ruim 2 weken had ik wat bloedverlies. Er zat lichtroze bloed in mijn slipje, niet veel. Bij het afvegen was het bruinig/lichtroze. Daarna niets meer. Ook had ik die dagen slijmverlies. Afgelopen dagen had ik erg pijnlijke tepels. Ook last van mijn darmen. Ik weet dat dit op een ongi en zwangerschap kan wijzen. Op zondagochtend 2 mei had ik het bloedverlies. Dan moest ik toch vandaag of morgen ongi worden? Ik heb nog nooit tussentijds bloedverlies gehad,dacht dat het met de eisprong te maken had. Kunnen jullie mij meer vertellen? Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben!!!!!!!! Alvast bedankt!!
Hoi Marielle82, ik duim met je mee dat je zwanger bent, maar een innestellingsbloeding zou rond je ongi zijn. Het bloedverlies dat je na 2 weken had is waarschijnlijk van je eisprong geweest. Je zult dus inderdaad binnenkort óf ongesteld worden óf een positieve test hebben. Ik duim voor je. Groetjes Brigitte