Ruim 3 maanden na de bevalling dacht ik dat ik afgelopen maandag weer ongesteld zou worden. Kreeg 's ochtends vroeg bloedverlies en aan het eind van de ochtend verloor ik ineens een stolsel van ongeveer 1 cm. Daarna was het bloeden over. Ik gaf volledig bv maar sinds een maandje geef ik er ook kv bij, ik verwacht mijn menstruatie dus wel een keer. Maar niet zo kort. Weet iemand wat dit is geweest Was het toch menstruatie, of komt het nog van de bevalling (heb ong. 4 weken bloedverlies gehad, daarna helemaal niet meer). Waar ik ook aan zit te denken, is dat het misschien een miskraam was. We hebben het alleen altijd wel veilig gedaan. Overigens willen we wel heel graag nog een kindje. Vanaf nu gaan we daarvoor. Vandaar dat ik graag wil weten wat het was en of ik dus weer vruchtbaar ben.
Ik ben 2 weken geleden voor het eerst ongesteld geworden, dat was ook wel steeds wel bloed, dan weer een dag niks en dan weer heel veel, dan weer een beetje.... Je cyclus/hormoonhuishouding moet nog helemaal op orde komen dus het is niet zo raar hoor. Ik zou zeker niet uitgaan van een miskraam, maar of je weer vruchtbaar bent... lijkt me wel, alleen is het lastig 'cyclustellen' op deze manier