bijna 35 weken en plasprobleem

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gillian2009, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hallo ik ben bijna 35 weken zwanger en word gek van al het geplas. steeds als ik op de wc zit en voel dat ik moet plassen komt er heel veel maar het gevoel blijft. als ik dan wat pers komt er weer een fluts en als ik dan weer wat pers , weer een straal. ik kan niet goed uitplassen lijkt wel of de kleine ligt erop? het is geen blaasontsteking, heb ik al laten checken. ik kan zo ook niet naar winkels enzo want ik ben bang dat ik dan wat ga verliezen.Heeft iemand dezelfde problemen?

ik heb wel sinds 2 weken bekkenpijn en rugpijn en sinds 2 dagen menstruatieachtige pijn soms. indalingsweeen?

zo'n eerste zwangerschap is afwachten wat er nu weer komt haha.spannend...............

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Zou heel goed kunnen dat de kleine aan het indalen is. Ik heb het rond die periode ook heel erg gehad, moest er 's nachts wel 5 keer uit om te plassen. Nu de kleine goed ingedaald zit, is het een stuk minder!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    loop je bij een bekken therapeut? kunnen ook je bekkenbodemspieren zijn die zijn verzwakt en dat kan incontinentie veroorzaken..en bij de bekkentherpeut leren ze je je bekkenbodem aan en te onstpannen..

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    gillian, inderdaad kunnen verzwakte bekkenbodemspieren dit soort klachten geven heb ik gelezen. En zelf heb ik ook zo'n aandranggevoel als de baby erop ligt of trappelt, dus het kan best zijn dat de bbay diep ligt bij je.
    Mijn eerste was met 35 weken ook al helemaal ingedaald en lag vast.

Anders even je vk vragen...

5. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Bedankt, Ik zal het eens vragen. Ik heb al een keer bij een bekkenth. gelopen dus de oef kan ik toepassen maar ik ben niet incontinent, ik moet gewoon heeeeel vaak en daardoor bang om nd winkels enzo te gaan want dan kan ik ieder half uur een toilet opzoeken haha. Verder heb ik zw. suiker dus daar schijn je ook vaak van te plassen. Vannacht ging het een keer lekker dus ik ben heerlijk uitgerust! Mijn kleintje was de vorige keer voor de helft ingedaald. Vrijdag moet ik weer voor controle. Ik ben benieuwd. Maar moet je vaker plassen tijdens het indalen of als je kindje ingedaald is dan vaker plassen tot het einde?

Deel Deze Pagina