Hoe groot is jullie ziekenhuis tas?

Discussion in 'Zwangerschap' started by EP1982, Apr 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EP1982

EP1982 Lid

Oct 19, 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoe groot is jullie ziekenhuis tas? Ik heb nu een kleine weekendtas maar hij zit bijna vol en ik moet nog de babykleertjes in doen. Dus dat gaat nooit passen.....
    Of nemen jullie een trolley mee?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben nu langzaamaan begonnen met het inpakken van zo'n trolley-koffertje. Volgens mij moet daar wel alles goed inpassen. Maar nu ben ik ook een type die eerder teveel dan te weinig meeneemt.......:p

3. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Ik heb een trolley koffertje klaar staan. Het enige wat er niet in past is mijn badjas maar die neem ik wel in een tas apart mee als het nodig is (wil nl in eerste instantie gewoon thuis bevallen).

4. MissX28

MissX28 Bekend lid

Aug 2, 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik neem gewoon een grote sporttas mee. Maak je niet druk om wat anderen ervan vinden. Jij moet er een gerust gevoel bij hebben dat je alles mee hebt wat wellicht nodig zou kunnen zijn. Desnoods is het een vakantie koffer! Succes meid.

Groetjes, MissX28

5. Bertha

Bertha Bekend lid

Oct 13, 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij moeten zowiezo 24uur blijven, maar met een klein sporttasje kom ik wel uit voor baby en mezelf.

@marlous er staat inderdaad badjas op de lijst, maar die heb je echt niet nodig, en neemt wel veel ruimte in beslag.

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Het is wel lekker als de douche op de gang is en je wilt douchen dat je een badjas hebt hoor....

Met mn 2e een ks gehad en moest dus wat langer blijven....

7. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

Jul 21, 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ik heb geen badjas hahahaha, misschien maar een dunnetje aanschaffen anders die makkelijk in het koffertje kan.

Ga denk ik niet teveel meenemen, woon op nog geen 5 minuten en moeders en vriendlief kunnen desnoods ook iets mee nemen als ik langer moet blijven.

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Bij ons in het ziekenhuis hebben de verloskamers geen eigen badkamer. Die zitten op de gang. Dus lijkt het mij fijn dat als ik wil gaan douchen dat ik toch even een badjas aan kan trekken.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik denk dat ik binnenkort ook alvast een tas klaarzet maar zal ik dan een trolley koffertje meenemen of zo'n grote weekendtas van kruidvat??

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een tas ( what was i thinking ) maar ik heb nu een trolly. Ik heb zoveel mee. Liever extra dan te weinig hoor.... doe ik niet moeilijk over ;)

Ik bedenk mij alleen dat ik nog geen slippers in mijn koffertje heb.

11. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb een kleine trolley voor mezelf en de luiertas voor beeb. Nou krijg ik wel een keizersnede dus ben 4 dgn in het zkh...

12. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb een tas van Baby Phat, hij is vrij groot en je kan hem ook
    over je schouder als een sportas hangen.
    Heb nog zelfs zat ruimte over om er dingen bij te stoppen.

13. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ik heb zon weekendtas van kruitvat 1 voor mij en 1 voor de beeb:) ik heb hem wel klaarstaan maar vraag me regelmatig af wat ik alemaal mee moet hebben....

14. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    De babytas voor de baby, en een sporttas voor mezelf. Ben nu al bezig met spulltjes bij elkaar zoeken. De vorige keer duurde het 2 weken voor ik voor het eerst thuis kwam en dan is het toch fijn om zelf wat uitgezocht te hebben :)

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kijk, dat is ook nog een goed idee. Babyspulletjes in de luiertas en hetgeen wat voor jezelf is, in de trolley.

16. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik bedacht me van de week ineens dat je een 'vluchttas' moet hebben met in ieder geval dingen die je accuut nodig hebt.

Ik heb alleen geen idee meer wat erin moet...

Nachthemd, slippers, schoon ondergoed, kleertjes voor baby, ponskaart en telefoonnummers... dat is toch het belangrijkste?

Dat past in ieder geval prima in mijn luiertas ;)

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ik heb een kleine trolley voor mezelf en een kleine luiertas met alles voor de baby erin. Lekker makkelijk om het gescheiden te houden dan hoeft niemand m'n halve koffer te doorzoeken voor de babyspullen als ik lig te bevallen ;)

Beviel bij de eerste ook goed.

18. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog beginnen! Moet door omstandigheden min. 2 a 3 dagen blijven. Wanneer hadden jullie hem klaar dan?

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik begon toen ook heel dapper met een klein tasje en dat is uiteindelijk de sporttas van vriendlief geworden :p Beviel goed maar als ik het zo lees van die aparte luiertas erbij voor de kleine vind ik dat toch ook wel een hele goeie bij de volgende bevalling :)

20. EP1982

EP1982 Lid

Oct 19, 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik toch naar een trolley overstap, anders past het gewoon niet. Beter teveel dan te weinig meenemen... Ik heb ook idd een badjas al ingepakt vind ik wel prettig voor na het douchen.

Share This Page