baby huilt veel

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door jada, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    ik heb een vraag ik heb een baby van inmiddels 5 weken en hij huilt heel veel.Een voorbeeld gisteravond heb ik van 0.00 tot 01.00 over bv gedaan de 1e 45 minuten hapte die iedere keer en liet weer los en dan krijsen na 45 minuten begon die pas goed te drinken.Ik geef ook flesvoeding en dit drinkt die ook niet heel makkelijk.Hij heeft ook een te korte tongriem maar de vk vond dit geen belemmering met eten.Maar altijd als ik hem op zijn rug leg begint die te huilen maar leg ik hem op zijn buik dan gaat die wel redelijk slapen.Dus dit doe ik overdag maar s nachts moet die op zijn rug.Maar ik vraag me dus af waarom die ook zo moeilijk wilt eten.Hij komt ook als die wel goed eet om de 3 uur vaak al eerder.s nachts ook, langer als 3.5 uur slapen red die niet.Ik geef nutrilon omneo omdat die veel last heeft van krampjes en veel spuugt.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dat je kleine zich om de drie uur meld daar is niets mis mee. Misschien zou je eens een lactatiekundige in kunnen schakelen dit i.v.m. korte tongriem. Misschien heeft zij nog tips waarmee het voeden wat makkelijker gaat. Heb daar zelf geen ervaring mee. Tegenwoordig worden lactatiekundigen steeds meer vergoed via de verzekeraar. Neem voor de zekerheid even contact op met je eigen verzekeraar.
    De regeldagen (6 weken) komen er ook weer aan. Vaak willen kleintjes dan meer drinken, minder slapen, meer bij mama zijn etc.

Ilja

Deel Deze Pagina