een niet te dure winterjas voor zwangerschap + wintersport

Discussion in 'Zwangerschap' started by bezigbijtje, Sep 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik ben opzoek naar een winterjas die
    EN warm is
    EN mooi is
    EN niet te duur is

ik ga ermee op wintersport dus vandaar dat ik het belangrijk vind een goeie te hebben.... (er vanuit gaande dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan natuurlijk)

iemand tips?

PS: hoe berekenen jullie welke maat je nodig hebt? Ik heb normaal maatje 40/42 en wat zou ik dan met zwangerschapsjas moeten nemen?

tnx!

2. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ik sla wintersport dit jaar over en koop een mooie wollen jas van C&A of een ander goedkoop merk. Volgens mij heeft C&A ook wel goedkope wintersportjassen, misschien gewoon een paar maten groter kopen?

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar ga je gewoon skiën/boarden? Het wordt vanaf 4 maanden afgeraden i.v.m. kans op vallen (ook als je anders nooit valt, iemand anders kan je ook omver skiën) en zuurstofgehalte op grote hoogte...

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    hahaha ik ga mee voor de lol;)
    Ik kan echt niet skieeen of iets dergelijks:p

dus geen paniek....

4. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Pff gelukkig :D en denk je wel om de hoogte? Ik weet niet precies tot hoeveel meter hoogte onschadelijk is voor je kind, maar dat is wel te vinden op internet. Heel veel plezier!!!!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    toevallig was schoonzusje de vorige keer zwanger en die mocht de hoogte waar we zitten net... maar ze mocht dus niet mee na skigebied... helaaassss!

6. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

:D ik zag je andere topic al, goed dat je die vraag gesteld hebt! Wel jammer dat je niet mee naar boven mag, maar de gezelligheid begint toch vaak na het skiën :cool: en dan kan jij lekker uitslapen en relaxen!

Share This Page