hoihoi ikzelf niet, maar ik weer van iemand dat zij dit ook had. ze dacht dat ze ongesteld was geworden maar een paar dagen later was ze toch zwanger. kan oud bloed zijn! liefs marieke
Bij de oudste, de jongste en deze heb/ben ik licht ongesteld geweest en spotting gehad.. Achteraf kan het natuurlijk ook een innestelingsbloeding zijn geweest, ongewoon is het niet iig.. Groet HIlde
ik heb het tijdens mijn zwangerschap ook gehad, volgens mijn VK heel normaal omdat je baarmoeder meer doorbloed is als dat je niet zwanger bent. Pas als het veel is en het gaat gepaard met buikpijn zou ik aan de bel trekken.
Hey ik had het ook eerst een licht pos test toen ongi gevoel en 4 dagen rose verlies gehad (niet veel) dit is innesteling geweest, en het gaat super. Liefs sancho
Ik was helemaal teleurgesteld toen ik na 10 rondes proberen op een vrijdag toch weer wat bloed aantrof. Zaterdag ook nog wat druppeltjes en een hevige dip omdat het weer niet was gelukt, dacht ik en zowaar... het stopte helemaal. Op maandag toch maar getest en idd een mooi licht streepje. Het lijkt allemaal al weer zo lang geleden... nu is het bijna zo ver!
hoe zag dat eruit dan? denk namelijk zelf dat ik zwanger ben maar ben sinds zaterdag ongesteld, nu alweer bijna over..terwijl ik het altijd zo'n 5 dagen ben. mn menstruatie ziet er anders uit dan anders, lijkt een beetje op waterverf of zo..kan het niet goed omschrijven.