Stuitligging - hoe vaak en wanneer draaide je kindje nog?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 21 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ligt mijn zoon vaker in een stuit, soms draait hij goed maar dat duurt niet zo lang.
    Gister weer geconstateerd dat hij in stuit ligt en ik weet dat hij nog kan draaien ;) maar ik vermoed dat de stuitligging gewoon zijn fijnere ligging is.

Ik wil graag weten wanneer jullie kindje in stuit lag en wanneer en hoe vaak hij/zij nog draaide voor de bevalling. En hoe is het uiteindelijk afgelopen?

Alvast bedankt voor jullie reacties

2. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geen stuitligging maar een tweeling waarvan er eentje in hoofdligging lag en de ander er dwars boven op. De bovenste is in week 34 nog een keer helemaal gedraaid (weer dwars) heb gehoord dat het echt nog kan in de laatste weken...

3. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Hoorde gister van mn gyn dat een baby zeker nog tot 36 weken nog wat kan draaien...

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik weet dat het nog kan allemaal ben alleen op zoek naar ervaringen...

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.263
    1.174
    113
    He Lov, mijn 2e en 3e hebben ook heel lang niet goed gelegen.
    Nr 2 lag iedere controle in stuit en met 34 wkn kreeg ik daarom een foldertje mee over uitwendig versie e.d. zodat we daar vast over na konden denken. Met 36 wkn controle bleek ze toch opeens goed te liggen, ik denk dat ze de nacht ervoor (waarin ik me heel slecht had gevoeld, veel klachten opeens) gedraaid is. Is met 41+5 wkn thuis geboren.

Nr 3 draaide alle kanten op, stuit, hoofd, dwars... Helaas lag ze met 36 wkn dwars en moest ik naar de gyn. Met 37 wkn zat ik daar en de nacht er voor weer veel buikpijn gehad, dus ik vermoedde het al... ze was zelf weer goed gedraaid. Is met 41+0 wkn thuis geboren.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh wat fijn kache! Dat afwachten is wel minder fijn he :(

7. mappel

mappel Niet meer actief

Mijne heeft tot 34 weken in stuit gelegen, nooit gedraaid, elke echo was stuit... met ongeveer 35 weken spontaan gedraaid!!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ook super mappel!

9. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Heel vroeg al, Vanaf week 26 ongeveer denk ik, misschien zelfs eerder. En is nooit meer gedraaid (wel versie geprobeerd). In week 34 daalde hij in met zijn billen en daarna zat hij ook vast in mijn bekken met zijn billen. Hier dus een ks geworden.

Ikzelf daarentegen ben in week 37 gedraaid! Was een heel gedoe volgens mijn moeder in haar buik

10. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Even m'n zwangerschapskaart nagekeken: bij 30+3 lag meneer nog in onvollkome stuit, bij 36+2 lag hij goed.
    Ik weet wel dat hij nog vrij lang in stuit heeft gelegen (dat bleek uit z'n trapjes), denk tot week 34, maar ik weet niet precies wanneer hij is gedraaid.

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Oh en bij mij heeft ie vanaf het begin in stuit gelegen, nooit lag meneer goed :)

Deel Deze Pagina